اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

حضور گسترده مردم در انتخابات، لبیک به فرمان رهبری بود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات، لبیک به فرمان مقام معظم رهبری بود و مردم با سلیقه‌های مختلف و به‌طور آزادانه پای صندوق‌های اخذ رأی آمدند.

حضور گسترده مردم در انتخابات، لبیک به فرمان رهبری بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: بسیاری از افراد از ابتدای سال درباره حماسه سیاسی سخن می‌گفتند، اما حماسه همین بود که مردم خلق کردند و با کلام قابل توصیف نیست.

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات، لبیک به فرمان مقام معظم رهبری بود، افزود: مردم فهیم ایران اسلامی با همه سختی‌ها از انقلاب خود دفاع کرده و می‌کنند و این عنایت خداوند است.

علما ادامه داد: مردم با سلیقه‌های مختلف و به‌طور آزادانه پای صندوق‌های اخذ رأی آمدند و به نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام (ره) و رهبر معظم انقلاب رأی "آری" دادند و به دشمن نه گفتند.

*آمریکا و هم‌دستانش در خباثت نمره 20 می‌گیرند

خطیب جمعه کرمانشاه با اعلام اینکه آمریکا و هم‌دستانش در خباثت نمره 20 می‌گیرند، بیان داشت: اوباما مجبور شد در مقابل حماسه مردم ایران اسلامی بگوید به رأی مردم احترام می‌گذاریم.

به گفته علما، همه رقابت‌های انتخاباتی باید به رفاقت تبدیل شود؛ همه کمک کردند تا آرا به بیش از 70 درصد رسید و همه شور و هیجان ایجاد کردند.

*رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شود/از دولت و رئیس جمهور باید حمایت کرد

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: رقابت‌ها باید کنار گذاشته شود و همه به حمایت از دولت و رئیس جمهور بپردازند؛ رئیس جمهور متعلق به همه مردم است.

وی با اشاره به اینکه مردم حماسه سیاسی را محقق کردند، حماسه اقتصادی را سهم دولت دانست و تحقق این مهم را کاری بلند مدت بیان کرد.

علما با اشاره به پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره، گفت: صدا و سیما در ایام تبلیغات انتخابات برنامه‌های مناسبی به‌ نمایش گذاشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: رئیس جمهور نقشه راه که نظرات امام (ره) و رهبر فرزانه انقلاب است را دارد و از چشم‌انداز 20 ساله نیز استفاده کند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: باید اسلام نابی که امام راحل می‌فرمود به دنیا معرفی شود و در انتظار فرج باید اسلام ناب را در خود و جامعه پیاده کنیم.

*برای اوقات فراغت جوانان باید برنامه‌ریزی مناسب صورت گیرد

علما ایمان عمیق همراه با بصیرت و استقامت را وظیفه منتظران ظهور مهدی موعود (عج) اعلام کرد و بیان داشت: بیداری اسلامی رخ داده و دشمنان می‌خواهند این بیداری را منحرف کنند و ما باید وحدت داشته باشیم و به دستورات اسلام عمل کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اوقات فراغت تابستان، خاطر نشان کرد: خانواده‌ها و نهادهای مربوطه باید برنامه‌ریزی لازم برای غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان را انجام دهند.

*شهید چمران بصیر، آگاه و مدافع اسلام بود

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به سال‌روز شهادت دکتر مصطفی چمران، تاکید کرد: شهید چمران یک نخبه و چهره علمی ارزشمند بود و برای همه ما و اساتید ما الگو است. شهید چمران بصیر، آگاه و مدافع اسلام بود.

علما با آغاز اول تیرماه سال‌روز صدور فرمان امام (ره) مبنی بر تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، به شهادت دکتر بهشتی و هفته قوه قضائیه اشاره کرد.

*سربازان گمنام امام زمان (عج) سختی‌ها را تحمل می‌کنند تا ما آسوده باشیم

وی با اشاره به سوم تیر ماه، روز سربازان گمنام امام زمان (عج)، اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) فداکاری‌های غیرقابل گفتن انجام می‌دهند و نمونه زحمات بسیاری که این عزیزان می‌کشند، برگزاری انتخابات در سراسر ایران اسلامی در امنیت کامل بود و از این عزیزان و خانواده‌هایشان باید تشکر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) انگیزه بالایی دارند و سختی‌ها را تحمل می‌کنند تا ما آسوده باشیم.

وی ابراز داشت: ششم تیر ماه سوء قصد به مقام معظم رهبری انجام گرفت و به ‌خیر گذشت و خداوند این ذخیره را برای امروز نگه‌ داشت.

گفتنی است، حجت‌الاسلام علی مظفری، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به‌مناسبت هفته قوه قضاییه، پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه به سخنرانی پرداخت.

انتهای پیام/2700/ت40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول