اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شیراز عنوان کرد

نقش مؤثر وزارت اطلاعات در خنثی‌سازی توطئه‌های انتخاباتی

امام جمعه موقت شیراز گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات نقش مهمی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن در انتخابات اخیر داشتند.

نقش مؤثر وزارت اطلاعات در خنثی‌سازی توطئه‌های انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام ابوفاضل رضوی‌اردکانی در آیین خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر گفت: سربازان گمنام امام زمان 33 سال مقتدرانه انواع و اقسام توطئه‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی را نقش بر آب کرده‌اند.

وی با اشاره به سوم تیرماه روز جهانی مستضعفان و روز سربازان گمنام افزود: سیستم اطلاعاتی کشور ما پاک‌ترین، منسجم‌ترین و مقتدرترین سیستم اطلاعاتی جهان بوده و اقتدار آن گلوی دشمنان را گرفته است.

امام جمعه موقت شیراز با اشاره به آیه شریفه « إِنَّهُمْ فِتْیَةٌ آمَنُوا بِرَبِّهِمْ وَزِدْنَاهُمْ هُدًى» تصریح کرد: به مصداق این آیه شریفه سربازان گمنام امام زمان (عج) گروهی از جوانان هستند که بر انجام دستورات الهی گرد آمده و خداوند نیز بر هدایت آنان می‌افزاید.

وی عنوان کرد: دشمنان همواره در راستای برهم زدن امنیت عمومی ایران اسلامی و ضربه زدن به امور سیاسی و اقتصادی کشور فعالیت‌هایی را انجام می‌دهند اما سربازان گمنام امام زمان با تکیه بر اخلاص و ایمان خود تمام سیستم‌های اطلاعاتی مدرن استکبار را به زانو در آورده‌اند.

امام جمعه موقت شیراز تصریح کرد: اینان با تبحر خود توانستند ریگی جنایتکار را دستگیر کرده و به سزای اعمالش برسانند و در منطقه‌ای سراسر بمب‌گذاری و آشوب، کشوری امن را برای ما فراهم آورده‌اند.

رضوی‌اردکانی گفت: در این انتخابات نیز به مدد نفس گرم رهبری، ملت هوشمندانه وارد میدان شدند و صف‌های طولانی رای اگر زمان انتخابات تمدید می‌شد همچنان ادامه داشت.

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا پیش از انتخابات که «در ایران آزای انتخاب وجود ندارد»، اظهار داشت: دشمنان از چند ماه پیش دو گروه را تجهیز کرده بودند تا انتخابات را در ایران به هم بزنند.

رضوی‌اردکانی عنوان کرد: هدایت این گروه‌ها با سازمان اطلاعات و امنیت آمریکا و کارگردان آن موساد بود.

به گفته وی، این تیم‌های خرابکاری با کمک برخی سیستم‌های اطلاعاتی در شیخ‌نشین‌های منطقه، اتاق عملیاتی در کشورهای شمالی ایران آماده کرده بودند و در قالب یک تیم تروریستی و یک تیم جاسوسی بنا داشتند در انتخابات اخلال کنند.

امام جمعه موقت شیراز افزود: فرزندان گمنام امام زمان با احساس تکلیف و تبعیت از ولایت فقیه و ایمان وارد صحنه شده و هر دو تیم را پیش از عملیات دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: وزارت اطلاعات تحکیم منافع ملی و مصالح همگانی، صیانت از کشور و ملت، حراست از نظام و دستاوردهای آن را با ولایتمداری و دفاع از مبانی انقلاب سرلوحه کار خود قرار داده است.

به گفته رضوی‌اردکانی، این نهاد با عملکرد فراجناحی و بی‌طرف در منازعات سیاسی تنها مصالح عالیه کشور و صیانت از ارزش‌های اساسی و منافع کشور و مردم را مدنظر داشته و با تیزبینی، پویایی و سرعت عمل در موقع لزوم وارد صحنه می‌شود.

امام جمعه موقت شیراز بار دیگر بر ایمان و ایثار سربازان گمنام امام زمان تأکید کرد و برای گفته خود از شهدایی مثال آورد که این نهاد را تقدیم انقلاب کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: هنگامی مردم در خواب هستند فرزندان آن‌ها در وزارت اطلاعات، شب و روز ندارند و با خطرپذیری فارغ از مطامع دنیایی برخورد هوشمندانه با ضدانقلاب داخلی و سرویس‌های خارجی را ادامه می‌دهند.

رئیس جمهور منتخب اصولگرای اصلاح‌طلب است

امام جمعه موقت شیراز در فراز دیگری از سخنان خود گفت: رئیس جمهور منتخب مردم، یک اصلاح‌طلب اصولگرا و فردی از جامعه روحانیت مبارز تهران با سابقه نمایندگی رهبری در نیروهای مسلح و سال‌ها تجربه است.

رضوی‌اردکانی ادامه داد: روحانی انسانی باتجربه است که فریب افراد منفعت‌طلب را نخورده و با تکیه بر اصل شایسته‌سالاری و فراجناحی بودن از نیروهای متخصص و معتقد به نظام استفاده خواهد کرد.

وی با تأکید بر لزوم معرفی نیروهای توانمند توسط افراد و نهادهای متولی به رئیس جمهور ادامه داد: برخی افراد غیرمسئول در سطوح پایین از اکنون خواب‌هایی دیده و به فکر تقسیم غنائم افتاده‌اند اما رئیس جمهور انسان هوشمندی است که تنها بر اساس مصالح ملت و رفع مشکلات کشور عمل می‌کند.

امام جمعه موقت شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اصلاحات صورت گرفته در دستگاه قضایی بر لزوم به‌کارگیری قضات متدین و فرهیخته، تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌ها و ازدیاد شعب و محاکم قضایی تأکید کرد.

انتهای پیام/2448/م40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول