اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس:

حماسه آفرینی 24 خرداد پیام استقامت ملت ایران بود

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس گفت: حماسه آفرینی روز گذشته پیام استقامت ملت ایران در برابر آرمان‌های شهدا و امام و رهبری را به گوش جهانیان رساند.

حماسه آفرینی 24 خرداد پیام استقامت ملت ایران بود

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک  اظهار داشت: حماسه ماندگار انتخابات 24 خرداد برگ زرین دیگری بر تاریخ پر افتخار ملت بزرگ ایران افزود.

وی تصریح کرد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با فهم صحیح از حوادث و وقایع منطقه و با زمان‌شناسی بی‌نظیر پای صندوق‌های رأی حضور یافته و بار دیگر به آرمان‌‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رأی مثبت دادند.

وی اذعان کرد: به راستی باید به این مردم فهیم که با اراده پولادین خود حماسه بزرگ دیگری را خلق کردند و به رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک گفت، رهبر معظم انقلاب با هدایت‌های مدبرانه خود مسیر خلق این حماسه را هموار کردند، حضور پرشور مردم در انتخابات نماد ولایت‌مداری مردان ایران اسلامی بود.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات پیام‌های ارزشمندی به جهانیان به همراه داشت، گفت: این حضور «نه» بزرگی به استکبار بود، مردم قهرمان ایران اسلامی با حضور خود ثابت کردند، ملتی مقاوم هستند که پیوسته در مسیر شهدا و امام شهدا حرکت کرده لحظه‌ای در ادامه این مسیر سستی نخواهند کرد.

سلیمی افزود: این حماسه آفرینی «نه» بزرگی بود؛ به کسانی که دل در گرو اردوگاه دشمن داشتند، نه بزرگ به سازمان‌های بین‌المللی که ادعای حقوق بشر دارند اما تاکنون مشابه این انتخابات را در هیچ کشوری ندیده‌اند.

وی با بیان اینکه جلوه حضور عظیم و گسترده ملت ایران در انتخابات چشم تحلیل‌گران بین‌المللی را خیره کرد، اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات روز گذشته یک حضور استثنایی و ماندگار در تاریخ بود، این انتخابات مهم‌ترین انتخابات تاریخ انقلاب اسلامی بود که نشان داد پس از گذشت سه دهه از انقلاب هنوز این مردم دوستدار انقلاب هستند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس ادامه داد: حماسه‌آفرینی روز گذشته همچنین پیام استقامت ملت ایران در برابر آرمان‌های شهدا و امام و رهبری را به گوش جهانیان رساند، پیام حضور مردم این بود که مسیر پیشرفت و توسعه کشور را با گام بلندی ادامه می‌دهند و با همدلی و همنوایی به نظام اسلامی عشق می‌ورزند.

سلیمی تاکید کرد: کسانی که به دنبال تفرقه هستند باید بدانند این کشور سرزمین شیران روزگار است، بیشه ایران از این شیران بسیار دارد و مردم ایران هر لحظه آماده خلق حماسه هستند.

انتهای پیام/87012/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول