اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از اول تیر ماه

ساعت جدید کاری دستگاه‌های اجرایی کرمان اعلام شد

ساعت جدید کاری دستگاه‌های اجرایی استان کرمان با ابلاغ بخشنامه‌ای اعلام شد.

ساعت جدید کاری دستگاه‌های اجرایی کرمان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان در بخشنامه‌ای ساعت جدید کاری دستگاه‌های استان را به دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها ابلاغ کرد.

کریم مهرشاد در این بخشنامه ذکر کرده است «با توجه به افزایش دمای هوای اغلب مناطق استان کرمان به منظور کاهش مصرف انرژی در ساعات پیک روز بدین‌وسیله از روز شنبه اول تیرماه تا 31 شهریور ماه سال جاری ساعت آغاز به کار دستگاه‌های اجرایی استان کرمان 6 و 30 دقیقه تعیین می‌شود».

همچنین معاون استاندار تاکید کرده است «دستگاه‌های استان کرمان لازم است، برای افزایش بهره‌وری، انعطاف کاری و کاهش حجم رفت و آمد کارکنان و اثرات جانبی آن نسبت به اجرای آیین‌نامه دورکاری شماره 76481/ 44726 مورخ دوم تیرماه 89 هیئت وزیران در مورد کارکنان مشمول اقدام کنند».

به گزارش فارس در این بخشنامه بیان شده است «هر نوع تغییرات ساعات کار دستگاه‌ها در ماه مبارک رمضان متناسب با تصمیمات هیئت وزیران بررسی و اعلام می‌شود».

انتهای پیام/2446/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول