اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا خواستار شد

مشارکت جدی‌تر جوانان برای توسعه بویین زهرا

فرماندار بویین زهرا خواستار مشارکت جدی‌تر جوانان این شهرستان برای پیشرفت و توسعه آن شد.

مشارکت جدی‌تر جوانان برای توسعه بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، احد احمدی بعد از ظهر امروز در نشست با جوانان این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری بویین زهرا برگزار شد، اظهار داشت: از جوانان انتظار می‌رود با مشارکت خود در حل مسائل این شهرستان مددکار و یار مسئولان باشند.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های متعدد با جوانان بویین زهرا به صورت 45 روز یک بار، از برگزاری جلسه‌ای دیگر با حضور جوانان بویین زهرایی در آینده نزدیک خبر داد.

احمدی به ویژگی‌های حضرت‌ علی اکبر (ع) به عنوان الگوی حال حاضر جوانان شیعی اشاره کرد و افزود: شجاعت، دلاوری، رزم‌آوری و بصیرت دینی جزو بارزترین ویژگی‌های ایشان بود که در صحنه کربلا و نبرد عاشورا تمام این خصیصه‌ها در این جوان تجلی و تبلور عینی پیدا کرد.

فرماندار بویین زهرا ادامه داد: امید به آینده از ویژگی‌های جوانان به شمار می‌رود و جوانی دوره‌ای برای تحول، تغییر و راه‌یابی به میل و رغبت‌ها عنوان شده است.

احمدی آغاز دوباره انسان را در جوانی میسر دانست و تصریح کرد: سرمایه جوانی از موهبت‌های الهی است و از این مرحله به بعد می‌توان عمر انسانی خویش را متعالی‌تر و سرنوشت‌سازتر پشت سر گذاشت.

وی با بیان اینکه خوشبخت کسانی هستند که قدر جوانی خود را می‌دانند، عنوان کرد: ضمیر جوان همانند آینه پاک است و دنیایی از تغییر و تحول معنوی در جوانی شکل می‌گیرد.

فرماندار بویین زهرا ایثار جوانان در جبهه‌های دفاع مقدس را ستودنی خواند و یادآور شد: جوانان در ایام نبرد با توسل به ویژگی فداکاری‌ و خودباوری پیروزی را در میدان نبرد از آن خود کردند.

احمدی نسل جوان کنونی را نیازمند الگو دانست و تصریح کرد: جوان برای الگوبرداری به دنبال فردی است که گفتار و عمل وی یکی باشد؛ چراکه گفتار در عمل ثابت می‌شود.

وی پیرامون خلق حماسه سیاسی در بویین زهرا بیان کرد: پیروزی باافتخار ملت ایران در 24 خرداد ماه در اقصی نقاط کشور در سایه فرمایشات مقام معظم رهبری، شیرین‌ترین حماسه را رقم زد.

فرماندار بویین زهرا به تعهد، تدین و ولایت‌مداری مردم در خلق حماسه 24 خرداد و حضور گسترده برای ثبت برگی زرین در تاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: مردم بویین زهرا با مشارکت 92.3 درصدی مقام نخست حضور در سطح استان قزوین را از آن خود کردند که این مهم بصیرت شهروندان بویین زهرایی را به تصویر کشید.

انتهای پیام/77005/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول