اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو منتخب مردم در شورای شهر آمل:

نگاه شوراها توسعه بخش‌های مختلف شهری باشد

عضو منتخب مردم در شورای شهر آمل گفت: نگاه شوراهای اسلامی که توسط مردم انتخاب شدند توسعه بخش‌های مختلف شهری باشد.

نگاه شوراها توسعه بخش‌های مختلف شهری باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، روح‌الله آذرگشت ظهر امروز در بین مردم این شهرستان اظهار داشت: افرادی که در شورای اسلامی شهر از بین آرای مردم انتخاب شدند باید برای رضایت خداوند خدمت به خلق را از مهم‌ترین و بارزترین وظایف خود بدانند.

وی با تشکر از مردم این شهرستان در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و همچنین انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری یادآور شد: حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رای در ابتدای سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برگ زرین دیگری از انقلاب اسلامی را رقم زد و قدرت ایران را بار دیگر به رخ جهانیان کشید.

آذرگشت با اعلام اینکه مردم این شهرستان حدود 94 درصد پای صندوق‌های رای آمده و مشارکت داشتند که این آمار به نوعی بعد از پیروزی انقلاب کم‌نظیر است، تصریح کرد: با توجه به فشارهای تبلیغاتی و رسانه‌ای اجانب در سایت‌های مختلف، شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنت که همه عدم حضور مردم پای صندوق‌های رای و کم‌کردن مشارکت مردمی را در دستور کار قرار دادند بار دیگر این ملت بزرگ نشان دادند که همیشه براساس منویات رهبر انقلاب گام برداشته و خار تیزی به چشم استکبار هستند.

عضو منتخب مردم در شورای شهر آمل اذعان داشت: مردم با اعتماد به شوراها تکلیف خود را در 24 خرداد امسال به درستی انجام دادند هم‌اکنون نوبت ما منتخبین است که جواب اعتماد مردم را بدهیم و در راستای قانون به فکر آبادانی و پیشرفت شهر و کشورمان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه امسال اعضای شورای اسلامی شهر آمل از هفت نفر به 13 نفر ارتقا یافت، عنوان کرد: باید در سایه همدلی، وفاق و وحدت کار در بخش‌های مختلف شهری را در برنامه داشته باشیم.

آذرگشت در پایان با ابراز اینکه نگاه شوراها توسعه بخش‌های مختلف شهری باشد، اذعان داشت: اگر اعضای شورا با هم هم‌نظر و هم‌گام بوده و با هم دست به کار شوند هم‌افزایی زیادی را شاهد خواهیم بود که در نهایت به سازندگی و آبادانی ختم می‌شود.

به گزارش فارس، روح‌الله آذرگشت که نخستین حضور خود در بین شورانشینان شهر آمل را تجربه می‌کند، از بین 104 کاندیدای آملی شورای اسلامی شهر با کسب 7 هزار و 576 رای توانست در بین 13 عضو اصلی شورای اسلامی جای گیرد.

انتهای پیام/86012/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول