اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا شهریور ماه 92

پروژه‌های مهر ماندگار شرکت گاز خراسان‌رضوی به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌رضوی گفت: پروژه‌های مهر ماندگار شرکت گاز خراسان‌رضوی به بهره‌برداری می‌رسد.

پروژه‌های مهر ماندگار شرکت گاز خراسان‌رضوی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز خراسان‌رضوی، علیرضا معراجی با اشاره به اجرای پروژه‌های مهر ماندگار در بخش گازرسانی به سه شهر صالح‌آباد ـ  ششتمد و روداب و 40 روستا در استان اظهار کرد: با وجود محدودیت شدید اعتبارات عمرانی این شرکت توانسته است با اعتبار 500 میلیارد ریال پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای در اجرای پروژه‌ها در کارنامه خود ثبت کند.

وی افزود: در گازرسانی به شهر صالح‌آباد با اجرای 71 کیلومتر خط انتقال 12 اینچ و حدود 40 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع، جمعیتی بالغ بر 2 هزار و 200 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

معراجی بیان کرد: احداث خط انتقال گازرسانی به شهر روداب، نیز به طول 26 کیلومتر و قطر 10 اینچ به پایان رسیده و پروژه احداث شبکه تغذیه و توزیع داخلی شهر با حجم تقریبی 30 کیلومتر در دست اجرا است و از پیشرفت 25 درصدی برخوردار است.

وی یادآور شد: در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز تا شهریور سال 92 این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد و حدود هزار و 200 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌رضوی گفت: خط انتقال گازرسانی به شهر ششتمد به طول 25 کیلومتر و قطر 10 اینچ احداث شده و پروژه احداث شبکه داخلی این شهر نیز با حجم 34 کیلومتر در حال اجراست و از پیشرفت 85 درصدی برخوردار است و تا شهریور سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد و حدود هزار و 100 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: گازرسانی به 40 روستای پرجمعیت در سطح 11 شهرستان استان خراسان‌رضوی، با 14 هزار و 500 خانوار ساکن، ازجمله تعهدات این شرکت بوده، که تاکنون تعداد 29 روستا با 9 هزار و 300 خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شده‌‌اند.

 معراجی تصریح کرد: گازرسانی به 11 روستای باقی‌مانده نیز در حال انجام است که به طور میانگین از 85 درصد پیشرفت برخوردار است و حداکثر تا شهریور ماه امسال به بهره‌برداری کامل می‌رسد.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول