اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت گاز کردستان خبر داد

ارائه 75 هزار و 400 مورد خدمات امدادی شرکت گاز کردستان

معاون بهره‌برداری شرکت گاز کردستان، گفت: سال گذشته واحد امداد این شرکت 75 هزار و 400 مورد پیام مشترکان در سطح استان را ثبت و به همین تعداد خدمات به مشترکان ارائه داد.

ارائه 75 هزار و 400  مورد خدمات امدادی شرکت گاز کردستان

قدرت‌الله فعله‌گری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: مشترکان گاز طبیعی در تماس با شماره تلفن 194 می‌توانند از خدمات واحد امداد این شرکت استفاده کنند.

وی تصریح کرد: سال گذشته 42 هزار پیام در شهرها و 33 هزار پیام نیز در روستاهای توسط واحد امداد این شرکت به ثبت رسید.

به گفته وی واحد امداد شرکت گاز استان در ازای هر پیام ثبت شده یک خدمت به مشترکان ارائه کرده است.

معاون بهره‌برداری شرکت گاز کردستان به خدمات ارائه شده واحد امداد گاز اشاره کرد و اظهار داشت: رفع نشتی گاز، رفع قطعی گاز، خدمات مربوط به برخورد با علمک و لوله گاز، افت فشار، بازدید از آتش‌سوزی و انفجار و نیز تعویض کنتور از جمله خدمات ارائه شده واحد امداد گاز است.

فعله‌گری با اشاره به اینکه تمام تماس‌های مشترکان گاز طبیعی با شماره 194 امداد در سطح استان برای امدادرسانی در تمام نواحی به ثبت می‌رسد، افزود: واحد امداد تمام نواحی استان در طول شبانه روز ضمن به ثبت رساندن پیام به ارائه خدمات به مشترکان متقاضی می پردازند.

وی زمان حضور اکیپ های امداد در استان را نزدیک به هفت دقیقه ذکر کرد و خاطرنشان کرد: 15 اکیپ فعال امداد شرکت گاز در استان وجود دارد.

وی عنوان کرد: هر اکیپ متشکل از چهار نفر امدادگر در طول ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات به مشترکان است.

معاون بهره‌برداری شرکت گاز کردستان  افزود: اکیپ‌های امداد در سطح شهرهای استان خدمات امدادی انجام می‌دهند و این خدمات در روستاها توسط گازبان ها ارائه می‌شود.

وی تعداد گازبان‌های فعال استان را در حال حاضر 359 نفر اعلام کرد و بیان داشت: این تعداد گازبان در سطح 684 روستای استان مشغول فعالیت و ارائه خدمات به مشترکان گاز طبیعی هستند.

به گفته وی در روستاهای نزدیک و کم جمعیت هر نفر گازبان به چند روستای اطراف ارائه خدمت می‌دهد.

وی از تلاش تمام پرسنل شرکت گاز استان در خدمات رسانی به مشترکان قدردانی کرد و ارائه خدمات مطلوب و به موقع به مشترکان را از مهم‌ترین اهداف شرکت گاز استان ذکر کرد.

انتهای پیام/79003/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول