اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت رودبار:

‌مسئولیت امروز سپاه حفاظت و صیانت از نسل جوان کشور است

امام جمعه موقت رودبار جنوب با بیان اینکه دشمنان ‌در اتاق‌های فکر خود برای سال‌های سال در خصوص ایران برنامه و طرح دارند، گفت: امروز مسئولیت سپاه حفاظت و صیانت از نسل جوان کشور است.

‌مسئولیت امروز سپاه حفاظت و صیانت از نسل جوان کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار حجت‌الاسلام محمدرضا حسینی صبح امروز در جمع کارکنان سپاه ناحیه مقاومت این شهرستان اظهار داشت: امروز مهم‌ترین وظیفه پاسداری از حریم ولایت، امامت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای صیانت و حفاظت از ارزش‌های دین و انقلاب اقدام به تأسیس سپاه کردند و در طول این 34 چهار سال که از تاسیس سپاه می‌گذرد، این نهاد در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و نظامی پیشتاز بوده است.

حسینی ضمن تبریک روز جوان بیان داشت: یکی از وظایف مهم سپاه صیانت و مواظبت از جوانان است و باید تا آنجایی که در توان داریم از این موقعیت استفاده و برنامه‌ریزی کنیم که دشمن نتواند کوچکترین چشم‌داشتی نسبت به جوانان ما داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان ما در اتاق‌های فکر خود برای سالیان سال برنامه و طرح دارند و امروز مسئولیت سپاه حفاظت و صیانت از نسل جوان کشور است و با طرح‌هایی همچون طرح صالحین و دیگر طرح‌ها باید از جوانان مواظبت و مراقبت ویژه‌ای داشته باشیم. 

انتهای پیام/2655‌/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول