اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قدس خبر داد

راه‌اندازی نخستین مرکز مشاوره نیروی انتظامی در قدس

فرمانده پلیس قدس از راه‌اندازی نخستین مرکز مشاوره نیروی انتظامی این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی نخستین مرکز مشاوره نیروی انتظامی در قدس

حجت‌الله کرمی‌‎زند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قدس اظهار داشت: نیروی انتظامی وظیفه تامین امنیت شهر و مردم را بر عهده دارد و خوشبختانه شاهد هستیم که در سال‌های اخیر پلیس ایران در این حوزه موفقیت‌ها و دستاوردهای بسیار خوبی کسب کرده است.

وی تصریح کرد: رابطه خوب مردم و پلیس در ایران اسلامی دلیل بسیار روشنی است که ماموران خدوم نیروی انتظامی در انجام وظیفه خود موفق بوده و مردم ما به ویژه شهروندان شهرستان قدس شاهد هستند که نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای حفظ حقوق آنها و دفاع از امنیت شهروندان به کار بسته است.

این فرمانده ارشد انتظامی افزود: از سوی دیگر برای تامین امنیت و جلوگیری از بروز اختلاف میان شهروندان باید راهکارهای متعددی را در دستور کار قرار داد که یکی از آنها ارائه آموزش‌های لازم است.

کرمی‎زند با اشاره به برخی از پرونده‌هایی که در کلانتری‌ها و مراجع انتظامی تشکیل می‌شود، گفت: اکثر این پرونده‌ها مربوط به اختلافاتی است که در صورت ارائه آموزش‌ها و مشاوره‌های لازم و انجام کارهای فرهنگی مناسب هرگز اتفاق نمی‌افتد.

وی افزود: به همین دلیل نیروی انتظامی طرح راه‌اندازی مراکز مشاوره را اجرا کرده است که اثر بسیار خوبی در کاهش تشکیل پرونده‌های انتظامی در کلانتری‌ها داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قدس افزود: در همین رابطه نخستین مرکز مشاوره نیروی انتظامی تحت عنوان مرکز آرامش در این شهرستان دایر شده و به صورت رایگان به شهروندان خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌کند.

کرمی‎زند بیان داشت: مسائل مربوط به اختلافات خانوادگی، مواد مخدر، اعتیاد، ناهنجاری‌های اجتماعی و روابط شهروندی از جمله موضوعاتی است که در مرکز فوق پیرامون آنها به مردم مشاوره داده می‌شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم با راه‌اندازی مرکز مشاوره آرامش در شهرستان قدس، بتوانیم اطلاعات و مشاوره‌های لازم را به شهروندان ارائه کرده و از ورود بی‎دلیل بسیاری از آنها به مراکز انتظامی و طرح دعوا در کلانتری‌ها جلوگیری کنیم.

کرمی‌‎زند با تاکید بر اینکه فعالیت مرکز مشاوره فوق رایگان است، گفت: عموم مردم می‌توانند از خدمات مشاوران فعال در مرکز آرامش بهره‌مند شوند و محدودیتی در این زمینه نداریم.

انتهای پیام/2302صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول