اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین روز اردوی اردبیل

تراکتورسازی تبریز حریف کرمانی خود را گلباران کرد

تیم فوتبال لیگ برتری تراکتورسازی تبریز در آخرین روز اردوی خود حریف کرمانی خود را در اردبیل گلباران کرد.

تراکتورسازی تبریز حریف کرمانی خود را گلباران کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بازی که شامگاه چهارشنبه در ورزشگاه تختی نیر برگزار شد تیم تراکتورسازی تبریز که یک هفته‌ای بود در اردبیل، نیر و سرعین اردو زده بود با نتیجه پر گل پنج بر صفر حریف تیم دسته دو خود را با نام سامسونگ کرمان شکست داد.

در این بازی پرافت و خیز گل‌های تراکتورسازی را سعید دقیقی در دقیقه 16 از روی نقطه پنالتی، جواد کاظمیان در دقیقه 37 باز هم از روی نقطه پنالتی، محمد ابراهیمی دقیقه 40 و سعید دقیقی در دقیقه 43 توانستند گل برتری تراکتورسازی را به ثمر برسانند.

در نیمه دوم بازی نیز در دقیقه 78 پیمان بابایی با گلزنی جشنواره گل تیم تراکتورسازی را تکمیل کرد.

در این بازی علی کریمی بازیکن تازه جذب شده تراکتورسازی 90 دقیقه برای این تیم بازی کرد و با تشویق تماشاگران اردبیلی روبه‌رو شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، تیم تراکتورسازی تبریز با این برد شیرین به اردوی یک هفته‌ای خود در اردبیل پایان داد و به تبریز بازگشت.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: ما هنوز دوران آماده‌سازی خود را سپری می‌کنیم و این بازی‌ها یک محک خوبی برای شناخت و آمادگی تیم و انجام کارهای تاکتیکی و تکنیکی موثر می‌تواند باشد.

مجید جلالی گفت: ما در اردوی اردبیل بهترین استفاده را از شرایط اردویی و به ویژه زمین و آب و هوا بردیم و تیم را برای کسب جایگاه مناسب در لیگ برتر در حال آماده کردن داریم.

تیم‌های لیگ برتری و دسته یک و دو این روزها در سرعین، نیر و اردبیل اردوهای آمادگی خود را برگزار می‌کنند و در این ترافیک برپایی اردو سهم تیم‌های لیگ برتری تاکنون پنج تیم بوده است.

انتهای پیام/62003‌/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول