اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین تراکتور اسپورت

تراکتورسازی کهکشانی می‌شود/ نکونام و برهانی در لیست جدید تراکتور

جذب علی کریمی تمام نگاه‌ها را در چند روز گذشته به سمت تیم تراکتورسازی معطوف کرده است.

تراکتورسازی کهکشانی می‌شود/ نکونام و برهانی در لیست جدید تراکتور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بعد از آغاز ضعیف تیم تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات، روند یارگیری این تیم با جذب علی کریمی تغییر کرده و این تیم یکی از بزرگ‌ترین خریدهای خود در چند سال اخیر را کرد.

تیم تراکتورسازی بعد از هفت سال دوری از لیگ برتر، در دور نهم با صعود از لیگ یک شانس مجددی حضور در این رقابت‌ها را دست یافت. کسب عنوان هفتم در فصل 89-88 آغاز نتایج این تیم در لیگ برتر بود و در سال بعد تراکتورسازی به رتبه پنجم صعود کرد.

در دو دوره گذشته تراکتورسازی نایب قهرمانی لیگ برتر دست یافت تا روند این تیم در لیگ برتر از سال 88 یا صعودی بوده و یا حداقل وضعیت ثابتی باشد.

در کنار روند صعودی تیم تراکتورسازی، افزایش توقعات تماشاگران کار را برای مدیرعامل و سرمربی جدید این تیم سخت می‌کند. همانطور که کسب دو عنوان نایب قهرمانی و صعود به باشگاه‌های آسیا در دوره مدیریت جعفری رضایت اکثریت تماشاگران تیم تراکتورسازی را از وی به دنبال نداشت.

زینی‌زاده به خوبی واقف بود که تنها قهرمانی در لیگ برتر و کسب نتایج خوب در آسیا تماشاگران این تیم را راضی می‌کند و  نایب قهرمانی لیگ برتر و یا کسب سهمیه باشگاه‌های آسیا تنها برای کسب حمایت تماشاگران تراکتورسازی کافی نیست.

وی با منصور ابراهیم‌زاده مذاکرات خود را آغاز کرد اما در نهایت با مجید جلالی به توافق رسید. جلالی همانند ابراهیم‌زاده از مربیان با اخلاق و کارنامه‌دار فوتبال کشور هستند و هر دو در استفاده از بازیکنان جوان هراسی ندارند، با این تفاوت که جلالی سابقه قهرمانی در لیگ برتر با پاس تهران را دارد، اما منصور ابراهیم‌زاده  سقف موفقیت‌هایش تا رده دومی بوده و به مربی همیشه نایب قهرمان معروف است.

نکونام و برهانی در لیست جلالی

جواد نکونام و آرش برهانی در لیست خرید مجید جلالی قرار دارد و باشگاه تراکتورسازی با این دو بازیکن مطرح کشور مذاکراتی انجام داده است. نکونام جواب خود را بعد از بازی تیم ملی ایران با کره‌جنوبی و بازگشت از این کشور محول کرده است، اما آرش برهانی با تیم تراکتورسازی به توافقات اولیه دست یافته و به احتمال فراوان فصل آینده پیراهن تراکتورسازی بر تن خواهد کرد.

 

عملکرد تراکتورسازی تبریز در فصل نقل و انتقالات

لیست بازیکنان خروجی و ورودی تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات عددی برابر  است. حامد لک، محسن دلیر، میثم بائو، سعید دقیقی و علی کریمی بازیکنان جدید تیم تراکتورسازی هستند و در نقطه مقابل عقیل اعتمادی، مهدی ثابتی، قاسم دهنوی، سید مهدی صالحی و فردین عابدینی بازیکنان جدا شده  سرخپوشان  می باشند. البته محسن فروزان نیز  در آستانه جدایی از تیم تراکتورسازی قرار دارد و با گسترش فولاد تبریز به توافق رسیده است.

از بازیکنان فصل گذشته مرتضی اسدی، محمد ابراهیمی، مسعود ابراهیم زاده، مهدی کیانی، محمد ایران پوریان، محمد نصرتی و جواد کاظمیان قرار داد خود را با تیم تراکتورسازی تمدید کردند.

میلاد فخرالدینی نیز به دلیل ماندن خدمت سربازی اش همچنان در تیم تراکتورسازی حضور خواهد داشت. وی از هفته گذشته بعد از یک مصدومیت طولانی مدت، تمرینات خود را آغاز کرده است.

اردوی تراکتورسازی در سرعین

تیم تراکتورسازی اولین اردوی  آماده سازی خود را در سرعین برگزار خواهد کرد. تراکتورسازان امروز روانه سرعین شدند و تا روز چهارشنبه اولین اردوی تدارکاتی خود را در این شهر خوش آب و هوای استان اردبیل برگزار خواهند کرد.

تراکتورسازی بعد از تکمیل لیست خود یک اردوی تدارکاتی نیز در کشور ترکیه برگزار خواهد کرد. 

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول