اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از 3 فصل بازی در صبا

سنگربان ملی پوش صبای قم به تراکتورسازی رفت

سنگربان تیم فوتبال صبای قم در سه فصل قبل مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از این تیم جدا شد تا محمد مایلی‌کهن برای لیگ سیزدهم به دنبال جذب یک دروازه‌بان جدید باشد.

سنگربان ملی پوش صبای قم به تراکتورسازی رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حامد لک از چهره‌های جوان و آینده دار فوتبال کشورمان است که سنگربان تیم فوتبال صبای قم در لیگ‌های دهم، یازدهم و دوازدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور و از بازیکنان تیم‌های پایه باشگاه صبا به شمار می‌رود.

در حالی که هنوز تلاشی از سوی باشگاه صبا در راستای جذب بازیکن برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور آغاز نشده است اما این روزها صبای قم چند بازیکن فصل قبل خود را از دست داده است که یکی از آنها حامد لک سنگربان این تیم محسوب می‌شود.

صبای قم بعد از اینکه نتوانست با عبدالله ویسی برای فصل آینده مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به توافق برسد، محمد مایلی کهن را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد و بعد از تغییرات در کادر فنی این تیم تاکنون سه بازیکن از صبا رفته‌اند و راهی دیگر تیم‌های لیگ برتری شده‌اند.

یکی از بازیکنانی که امسال قطعاً از تیم فوتبال صبای قم جدا خواهد شد، حامد لک سنگربان ملی پوش این تیم است که فصل گذشته تنها در 11 بازی در ترکیب اصلی صبا نبود و در تک بازی لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا نیز نتوانست برای صبا بازی کند.

قرارداد بین حامد لک و باشگاه صبای قم با پایان دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور رسماً خاتمه یافت و این بازیکن نیز به محض پایان بازهای تیم فوتبال صبای قم در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از جمع صبایی‌ها جدا شد و سر از تیم آسیایی تراکتورسازی تبریز درآورد.

حامد لک که چند فصل سابقه حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با پیراهن تیم فوتبال صبای قم را دارد، با توجه به درخشش در تیم صبای قم توسط علیرضا منصوریان در سال 1390 به تیم ملی امید در رقابت‌های انتخابی المپیک 2012 لندن دعوت شد و بعد از آن با نظر کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال به این تیم دعوت شد و در رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا نیز برای تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشورمان بازی کرد.

حامد لک در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در جمع شاگردان مجید جلالی، تیم تراکتورسازی تبریز را در رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا و همچنین جام حذفی فوتبال کشور همراهی خواهد کرد.

انتهای پیام/78002/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول