اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور قوی در لیگ دسته یک

«آرتاسبلان» به مصاف تراکتور‌سازی می‌رود

تیم فوتبال «آرتاسبلان» اردبیل که برای اولین بار در لیگ دسته یک کشور بازی می‌کند به مصاف تراکتور‌سازی تبریز خواهد رفت.

«آرتاسبلان» به مصاف تراکتور‌سازی می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس صبح امروز در بازدید از محل تمرین تیم «آرتا‌سبلان» در ورزشگاه 20 هزار نفری علی دایی در اردبیل اظهار داشت: این تیم در نخستین دیدار خود به مصاف تیم منتخب اردبیل رفت و در یک بازی دوستانه توانمندی‌اش را به نمایش گذاشت.

منصور حقیقت‌پور با بیان اینکه جمعیت یک میلیون و 300 هزار نفری استان اردبیل حامی بازیکنان تیم «آرتاسبلان» است، افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته با رویانیان مدیرعامل پرسپولیس و علی دایی سرمربی این تیم قرار است «آرتاسبلان» اردبیل هفته آینده در دومین دیدار دوستانه خود به مصاف پرسپولیس برود.

وی گفت: همچنین بازی با تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز و فولاد یزد حریفان بعدی تیم «آرتاسبلان» قبل از ورود به مسابقات لیگ دسته یک کشور خواهند بود.

حقیقت‌پور از برگزاری مراسم افتتاح رسمی و پرده‌برداری از رنگ لباس و آرم «آرتاسبلان» در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

درب اردوی تمرینی این تیم به روی جوانان اردبیلی باز است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرمربی تیم آرتاسبلان اردبیل که پیش از این مدیریت تربیت بدنی سازمان آب تهران و فعالیت در آکادمی استعدادیابی غرب تهران را در کارنامه دارد، بیان داشت: درب اردوی تمرینی این تیم به روی جوانان اردبیلی باز است.

محمد سرخه‌ای یادآور شد: 80 درصد ظرفیت تیم را از پتانسیل جوانان اردبیلی استفاده خواهیم کرد.

وی در جواب سوالی در مورد کادر فنی تیم نیز گفت: چندین گزینه به عنوان مربیان و دستیاران تیم در نظر گرفته شده که در حال بررسی می‌باشد تا گزینه مناسب جذب تیم شود و این اعضا در مراسم رسمی رونمایی از آرم و رنگ لباس باشگاه معرفی خواهند شد.

سرمربی تیم آرتاسبلان اردبیل ادامه داد: با تلاش‌ و همت مضاعف سعی داریم در فصل آتی آرتاسبلان را جزو سه تیم نخست لیگ دسته یک کشوری کنیم.

مربی دروازه‌بان‌های آرتاسبلان اردبیل که سابقه مربیگری استقلال و راه آهن را در کارنامه خود دارد، با بیان اینکه سامان‌دهی تیم‌های پایه می‌تواند کمک قابل توجهی به تیم بکند، اذعان داشت: هدف کادر فنی تیم سامان‌دهی تیم‌های پایه برای کشف و پرورش استعدادهای درخشان جوانان اردبیلی است تا بدین ترتیب باشگاه بتواند برای تیم امید و بزرگسالان خود بازیکنان خوب و توانمندی تربیت کند.

گیوه‌ای با بیان اینکه تیم فوتبال آرتاسبلان اردبیل هنوز در مرحله تست‌زنی است، گفت: دروازه‌بان‌های مورد نظر تیم هنوز به اردبیل نرسیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در حاشیه این بازی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان با تمام قوا از این باشگاه نوپا حمایت می‌کند، گفت: کلیه سالن‌ها و اماکن لازم برای تمرین و بازی‌های دوستانه و رسمی تیم آرتاسبلان را اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل تامین خواهد کرد.

محمدرضا برادران در خصوص استعدادیابی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز خاطرنشان کرد: ‌گروه استعدادیابی این مرکز با دستگاه‌های پیشرفته همه روزه پذیرای علاقمندان رشته‌های مختلف ورزشی خواهد بود.

انتهای پیام/62004/ط40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول