اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آخرین تحولات در تیم تراکتورسازی تبریز

لیست ورودی‌ها و خروجی‌های تراکتورسازی تبریز

در آخرین تحولات صورت گرفته در تیم تراکتورسازی تبریز، مجید جلالی قرارداد خود را با تیم تراکتورسازی تبریز نهایی کرد و حسن آذرنیا همچنان سرپرست این تیم ماند.

لیست ورودی‌ها و خروجی‌های تراکتورسازی تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مجید جلالی سرمربی جدید تیم با حضور در باشگاه و پس از جلسه با مدیرعامل از امکانات کمپ اختصاصی باشگاه بازدید کرد.

جلالی پس از بازدید زمین‌های ورزشی مجموعه، بدنسازی، استخر و سونا و امکانات پزشکی و فیزیوتراپی کمپ ضمن ابراز رضایت از امکانات کمپ با حضور در دفتر مدیرعامل قرارداد خود را با تیم تراکتورسازی نهایی کرد.

در رقابت‌های فصل آتی لیگ برتر جلال چراغپور به عنوان دستیار اول و غلامرضا باغ آبادی به عنوان دستیار دوم جلالی در تیم تراکتورسازی معرفی شدند. سفال‌منش نیز به عنوان مربی دروازه بانان در تیم تراکتورسازی فعالیت خواهد کرد.

حسن آذرنیا نیز همچنان سرپرست تیم تراکتورسازی در فصل آینده خواهد بود تا برای چهارمین سال متوالی عهده‌دار این سمت شود.

شنیده‌ها حاکی است که احمد ابهران مدیر اجرایی تیم تراکتورسازی بعد از هشت سال دیگر در این تیم سمتی ندارد. وی در سال 84 به همراه عده‌ای دیگر جزو تیم گهرخانی به تراکتورسازی پیوستند. بعد از برکناری گهرخانی، افرادی که توسط گهرخانی در تراکتورسازی پست گرفته بودند از سمت خود استعفا دادند، اما ابهران برای حمایت از گهرخانی حاضر به استعفا نشد.

لیست ورودی‌ها و خروجی‌های تراکتورسازی تبریز

تاکنون پیوستن حامد لک، احمد جمشیدیان و محسن دلیر به تیم تراکتورسازی حتمی شده است. قاسم دهنوی نیز تنها بازیکن تراکتورسازی است که جدایی‌اش از این تیم قطعی است.

با جذب لک، جدایی حداقل یکی از سه دروازه‌بان فصل گذشته تیم تراکتورسازی محرز می‌باشد. مهدی ثابتی برای ماندن در تیم تراکتورسازی بیشتر از محسن فروزان و عقیل اعتمادی شانس دارد.

ثابتی هر چند از سن و سال بالایی برخوردار است اما در رقابت‌های سال گذشته در درون دروازه تراکتورسازی کمتر نوسان داشته، ضمن اینکه از دو دروازه‌بان دیگر تراکتورسازی کم حاشیه‌تر بود. 

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول