اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی کرمان عنوان کرد

تدارک 50 جشن محوری نیمه شعبان در کرمان

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: 50 جشن محوری ویژه نیمه شعبان در کرمان تدارک دیده شده است.

تدارک 50 جشن محوری نیمه شعبان در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی صدفی صبح امروز در جلسه ستاد شعبانیه استان کرمان اظهار داشت: وجود مقدس اهل‌بیت(ع) سرمایه‌ای گرانقدر است که خداوند به شیعیان عنایت فرموده و ما نیز باید در راستای ترویج فرهنگ مهدویت فعالیت‌های گسترده‌ای را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ستاد شعبانیه استان کرمان به منظور ساماندهی جشن‌ها و برنامه‌های ویژه این ایام از یک ماه قبل کار خود را آغاز کرده است، افزود: همه ساله شاهد حضور گسترده آحاد مختلف مردم برای ابراز عشق و ارادت به امام عصر(عج) هستیم و جشن نیمه شعبان به عنوان یکی از جشن‌های مهم و اصلی در کشورمان برگزار می‌شود.

صدفی تصریح کرد: به دلیل حجم بالای برنامه‌ها و بهره‌گیری بهتر از همه ظرفیت‌های موجود در استان کرمان از جمله مساجد، تکایا، سازمان‌ها، نهادها و ... در برگزاری برنامه‌ها لازم بود تا ستاد شعبانیه تشکیل شود و طی سال‌های گذشته توانسته‌ایم ساماندهی و هماهنگی میان جشن‌ها برقرار کنیم.

وی خاطر نشان کرد: توجه به محتوا و تاثیرگذاری برنامه‌ها، ایجاد فضای شادابی و نشاط در جامعه، معرفت‌افزایی و جلوگیری از آلوده شدن جشن‌ها به گناه مهم‌ترین هدف ما است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به تدارک 50 برنامه محوری برای نیمه شعبان در شهر کرمان گفت: مسابقات فرهنگی و هنری، نشست‌های تخصصی، نمایشگاه‌های محصولات فرهنگی، دعای ندبه در روز نیمه شعبان و ... در نظر گرفته شده است.

صدفی عنوان کرد: همچنین سروده‌ها، اشعار و موسیقی‌های متناسب با ایام شعبانیه تهیه و در اختیار متولیان برگزاری جشن‌ها قرار گرفته است.

انتهای پیام/80017/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول