اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست انجمن آلیش فدراسیون انجمن‌های ورزشی ایران:

مسابقات آلیش جام خلیج فارس در کیش برگزار می‌شود

سرپرست انجمن آلیش فدراسیون انجمن‌های ورزشی ایران از برگزاری مسابقات آلیش جام خلیج فارس در کیش خبر داد.

مسابقات آلیش جام خلیج فارس در کیش برگزار می‌شود

عبدالحسین دلداده مهربان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک در حاشیه برگزاری کلاس هم‌اندیشی و دانش‌افزایی داوران آلیش کشور اظهار داشت: با رایزنی‌های صورت گرفته با فدراسیون جهانی آلیش تلاش داریم مسابقات آلیش جام خلیج فارس را طی روزهای 25 تا 29 مرداد ماه امسال در کیش برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: این مسابقات با حضور 62 تیم از کشورهای مختلف و به همت فدراسیون انجمن‌های ورزشی ایران برگزار خواهد شد.

سرپرست انجمن آلیش فدراسیون انجمن‌های ورزشی ایران با اشاره به دیگر برنامه‌های انجمن بیان داشت: توسعه کلاس‌‌های آموزشی در بخش مربیگری و داوری در تمام سطوح، ایجاد کارگاه‌های توجیهی آموزشی به منظور ارتقاء سطح دانش مربیان و داوران و آشنایی آنان با آخرین قوانین، اجرای طرح استعداد یابی ورزشکاران در سراسر استان‌ها و توسعه و تکمیل کمیته‌های مختلف انجمن‌های ورزشی از مهم‌ترین برنامه‌های در دست اقدام انجمن آلیش کشور به شمار می‌رود.

دبیر فدراسیون انجمن‌های ورزشی استان مرکزی در ادامه از فعال‌ سازی رشته آلیش در 28 استان کشور خبر داد و گفت: گسترش این رشته در سایر استان‌ها از مهم‌ترین اولویت‌های این انجمن به شمار می‌رود.

دلداده‌مهربان همچنین با اشاره به در پیش بودن مسابقات کازان روسیه گفت: آماده‌سازی مقدمات حضور تیم دانشجویان کشور در مسابقات روسیه که اواخر تیر ماه برگزار خواهد شد، از دیگر برنامه‌های در دست اقدام به شمار می‌رود.

وی برگزاری مسابقات لیگ آلیش در دو بخش آقایان و بانوان، تصویب آیین‌نامه لیگ آلیش و برگزاری مسابقات آلیش در رده‌های مختلف سنی را از دیگر اقدامات مهم این انجمن عنوان کرد.

سرپرست انجمن آلیش ایران با اشاره به ساماندهی بیش از 6 هزار نفر از علاقه‌مندان به این رشته ورزشی در کشور گفت: در حال حاضر رشته آلیش ایران رتبه دوم جهان و رتبه اول آسیا را در اختیار دارد.

وی از تامین لباس یکسان برای ورزشکاران فعال در این رشته با قیمتی مناسب خبر داد.

مهربان در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون نحوه عملکرد انجمن آلیش استان مرکزی بیان کرد: استان‌ مرکزی یکی از پایگاه‌های آلیش کشور می‌باشد که از استعداد بسیار خوبی در این رشته برخوردار است.

وی خاطر نشان ساخت: با توجه به اعلام آمادگی مدیر کل ورزش استان به منظور میزبانی مسابقات جهانی و آسیایی تلاش خواهیم کرد زمینه برگزاری این مسابقات را در شهر اراک فراهم سازیم.

گفتنی است کلاس هم‌اندیشی و دانش‌افزایی داوران آلیش کشور از امروز با حضور 25 نفر از داوران آلیش کشور به میزبانی استان مرکزی آغاز به کار کرده است.

انتهای پیام/87002/ح40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول