اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام ولادت حضرت ولی عصر(عج)

نمایشگاه در انتظار لاله‌ها در وردنجان برگزار می‎شود

معاون اجرایی سپاه چهارمحال و بختیاری از برگزاری نمایشگاه در انتظار لاله‌ها همزمان با ایام ولادت حضرت ولی عصر(عج) در گلزار شهدای شهر وردنجان از توابع شهرستان شهرکرد خبر داد

نمایشگاه در انتظار لاله‌ها در وردنجان برگزار می‎شود

 محمد حسین آذر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: همزمان با ایام ولادت حضرت ولی عصر(عج) و در آستانه یادواره شهدای شهر وردنجان، نمایشگاه در انتظار لاله‌ها به همراه تشییع نمادین شهدا در این شهر افتتاح می‌شود.

وی تاریخ برگزاری این نمایشگاه را شنبه یکم تیرماه عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه عصر روز شنبه یکم تیرماه در گلزار شهدای شهر وردنجان از توابع شهرستان شهرکرد برگزار می‎‌شود.

آذر خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تا دهم تیرماه و برپایی مراسم یادواره 81 شهید شهر وردنجان آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

معاون اجرایی سپاه چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت یاد شهدای وردنجان ابراز داشت: امیدواریم همچنان بتوانیم یاد شهدا را زنده نگه داشته و از رشادت‌ها و مقاومت‌های آنها برای حرکت در جامعه درس بگیریم.

آذر با تأکید بر اینکه پیروی بی چون و چرا از ولایت و رهبری خواسته اصلی شهدا است، گفت: امروزه تکلیف ما در قبال خون شهدا و زمان‌شناسی، روشنگری و اطاعت محض از ولایت و رهبری است.

وی مصونیت و حفظ انقلاب را مرهون خون شهدا دانست و افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در راستای صیانت از آرمان‌ها  و ارزش‌های انقلاب و شهدا یک وظیفه است.

آذر در ادامه با قدردانی از مشارکت گسترده مردم در انتخابات، خاطرنشان کرد: حضور پرشور و حماسی آحاد مردم ایران اسلامی در انتخابات و سایر صحنه‌ها در طول تاریخ انقلاب اسلامی همیشه حماسی بود است.

انتهای پیام/68001/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول