اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه کربلای مازندران خبر داد

برگزاری نخستین یادواره 60 شهید معاونت نیروی انسانی سپاه

معاون نیروی انسانی سپاه کربلای مازندران، گفت: نخستین یادواره 60 شهید معاونت نیروی انسانی پایور در سپاه برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین یادواره 60 شهید معاونت نیروی انسانی سپاه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رضا قلی‌زاده ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در مازندران اظهار داشت:‌ نخستین یادواره 60 شهید معاونت نیروی انسانی پایور در سپاه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این یادواره در روز ششم تیرماه در حسینیه عاشقان کربلا با سخنرانی سردار حجازی معاون پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود، ادامه داد: از کلیه خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و عموم مردم دعوت می‌کنیم در این یادواره شهدا حضور یابند.

این مسئول با بیان اینکه چهار شهید از 60 شهید معاونت نیروی انسانی سپاه، بعد از عملیات فاو در 30 بهمن سال 64 به صورت همزمان شهید شدند، تصریح کرد: محمدعلی کاظمی، حمیدرضا فلاح، ایوب شنتیایی و عبدالله جمال لیوانی این چهار شهید هستند که در یک منطقه به صورت همزمان به شهادت رسیدند.

قلی‌زاده افزود: ستاد یادواره در معاونت نیروی انسانی با ترکیب هشت کمیته تشکیل شده است و کتاب "سایه‌های امن" برگرفته از خاطرات این 60 شهید، منتشر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مازندران از استان‌های نیروخیز است، یادآور شد: به دلیل استقبال خوب مردم مازندران، هیچ موقع احساس کمبود نیرو در یگان‌های رزمی نداشتیم و سند چشم انداز آن هم 10 هزار و 400 شهید مازندران است که تقدیم انقلاب کردیم.

انتهای پیام/86007/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول