اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به یاد شهید کشتکار صورت می‌گیرد

برگزاری یادواره شهید شاخص هنری کشور در بوشهر

معاون سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: یادواره شهید هنرمند غلامرضا کشتکار شهید شاخص هنری سال 1392 چهارم تیر ماه برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره شهید شاخص هنری کشور در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، جواد جمیری سه‌شنبه‌شب در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری باشکوه یادواره شهید هنرمند غلامرضا کشتکار در چهارم تیرماه امسال خبر داد.

وی افزود: هر ساله از سوی سازمان بسیج هنرمندان کشور یکی از هنرمندان شهید به عنوان شهید شاخص هنری انتخاب می‌شود که سال 1392 به نام شهید هنرمند غلامرضا کشتکار مزین شده است.

معاون سازمان بسیج هنرمندان کشور ابراز داشت: شهید کشتکار در طول حیات پربار خود در رشته‌های مختلف هنری از جمله نویسندگی و بازیگری و کارگردانی تئاتر، سینما، عکاسی و... فعالیت مستمر داشته و به عنوان معلم پرورشی در مدارس دیلم شاگردان هنرمند بسیاری را تربیت کرده که در حال حاضر از هنرمندان مطرح تئاتر استان است.

وی تصریح کرد: نویسندگی و کارگردانی چند نمایش از جمله آوای لالو و بازی در چند فیلم سینمایی و آثار عکاسی ایشان یادگارهایی است که از این شهید والامقام به جا مانده است.

جمیری در پایان بیان داشت: در سالروز شهادت این هنرمند شهید قرار است، یادواره آن هنرمند شهید با حضور مسئولان و هنرمندان کشوری در استان بوشهر برگزار شود.

وی یادآور شد: همچنین روز چهارم تیرماه از تندیس این شهید هنرمند در شهر برازجان رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/66006/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول