اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع)

یادواره شهدای ریحان‌شهر زرند برگزار شد

در ایام شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) مراسم یادواره شهدای ریحان‌شهر زرند با حضور جمعی از مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد‌.

یادواره شهدای ریحان‌شهر زرند برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، یادواره شهدای ریحان‌شهر زرند با حضور جمعی از مسئولان اجرایی، خانواده‌های معظم شهدا ‌و قشرهای مختلف مردم ولایتمدار در تکیه سیدالشهداء (ع) این شهر برگزار شد‌.

حجت‌الاسلام احمد وافی از روحانیان حوزه علمیه قم در سخنانی ‌با تجلیل از مقام والای شهدا بر تبعیت از رهبری تأکید کرد و اظهار داشت: شهدا با تبعیت و پیروی از ولی‌زمان به درجات عالی رسیدند.

وی گرامیداشت و زنده نگه داشتن خاطره شهدا را به منزله تجلیل از تلاش و ایثارگری‌های آنان دانست و عنوان کرد: مردم ما وفاداری خود را در هشت سال دفاع مقدس در مقابل سیل عظیم دشمنان این مرز و بوم ‌و پس از آن به اثبات رساندند.

وافی با بیان اینکه‌ ملت بزرگ ایران پرچمدار ولایتمداری و پیرو مکتب حضرت امام خمینی (ره) است، ابراز داشت: راه امام (ره) و ولایت راه دین و قرآن است و معمار کبیر انقلاب اسلامی این مسیر را در بین ایرانیان نهادینه کرد.

‌وی نشان دادن عزت حسینی و اطاعت از ولایت ‌را مهم‌ترین درس شهدا دانست و گفت: شهدای والامقام نیز با اهدای جان  ‌راه با عزت زیستن و چگونه عزیز بودن را به ما نشان دادند.

وافی تصریح کرد: هر آنچه امروز داریم به برکت خون شهدا است‌ به همین دلیل نباید وصایا و آرمان‌های آن عزیزان را به فراموشی بسپاریم‌.

انتهای پیام/80022/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول