اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز سفر رهبری به ورامین

دومین یادواره شهدای کلاته برگزار می‌شود

بخشدار مرکزی شهرستان ورامین از برگزاری دومین یادواره شهدای روستای کلاته از توابع شهرستان ورامین خبر داد.

دومین یادواره شهدای کلاته برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سیدرضا طباطبایی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراسم یادواره شهدای روستای کلاته همزمان با 22 خرداد سالروز سفر مقام معظم رهبری به شهرستان ورامین برگزار می‌شود. 

بخشدار مرکزی شهرستان ورامین عنوان کرد: در این مراسم که به منظور تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدای روستای کلاته برگزار می‌شود، پنجمین محفل قرآنی شهرستان ورامین نیز اجرا خواهد شد. 

وی در ادامه گفت: سفر مقام معظم رهبری به ورامین برکات فراوانی را برای مجموعه شهرستان به همراه داشت که شاید به صورت کامل برکات آن برای مردم اطلاع‌رسانی نشده است و می‌توان از برگزاری این یادواره برای آگاهی بخشیدن به مردم از جنبه‌های مختلف این حضور بابرکت استفاده کرد. 

طباطبایی افزود: این مراسم به همت شورای فرهنگی روستای کلاته و با همکاری حوزه مقاومت بسیج 15 امام خمینی (ره) و موسسه جامعةالقرآن و اهل بیت (ع) ورامین و سازمان بسیج عشایری سه شنبه 21 خردادماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسین (ع) کلاته برگزار می‌شود. 

بخشدار مرکزی شهرستان ورامین در پایان اذعان داشت: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران خواهد بود.

انتهای پیام/2462/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول