اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری هرمزگان عنوان کرد

ممنوعیت صید برای شناورهای آب‌های دور فاقد سامانه

سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات استان از ممنوعیت صید شناورهای صیادی تن ماهیان آب‌های دور که فاقد سامانه off line هستند، با آغاز فصل صید خبر داد.

ممنوعیت صید برای شناورهای آب‌های دور فاقد سامانه

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالمجید مقصودی پیش از ظهر امروز طی نشستی از ممنوعیت صید شناورهای صیادی تن ماهیان آبهای دور که فاقد سامانه off line  هستند، با آغاز فصل صید خبر داد.

وی افزود: شناورهای صیادی آب‌های دور در راستای افزایش ایمنی و کنترل مدیریت صید گاهی ملزم به استفاده از این سامانه هستند.

سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگری هرمزگان ادامه داد: این شناورها تا پایان فصل مونسون (فصل وزش بادهای موسمی در اقیانوس هند) که فرصتی مناسب است، برای تجهیز و تعمیرات شناورهای خود برای این مهم فرصت دارند.

مقصودی در ادامه با بیان اینکه تاکنون بالغ بر 750 فروند از شناورهای استان به  این سامانه مجهز شده اند، اضافه کرد: با تجهیز شناورها به این سامانه امکان استفاده از اطلاعات ثبت و ضبط شده در حافظه آن برای دفاع حقوقی از شناورها در مراجع ذی‌صلاح به‌وجود می‌آید.

وی در پایان از مسئولان خواست تا با تخصیص اعتبارات لازم برای تقویت یگان حفاظت منابع که وظیفه تخصصی حفظ و حراست از منابع آبزیان کشور و همچنین منافع صیادان مجاز و قانونی را برعهده دارد در رسیدن به صید پایدار و اصولی یاری کنند.

انتهای پیام/88007/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول