اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل خانه مطبوعات عنوان کرد

فقدان چاپخانه مهم‌ترین مشکل خانواده مطبوعات هرمزگان

مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان گفت: فقدان چاپخانه مهم‌ترین مشکل خانواده مطبوعات هرمزگان است.

فقدان چاپخانه مهم‌ترین مشکل خانواده مطبوعات هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فاطمه رکن‌الدینی طی نشستی با مدیرکل کمیته امداد هرمزگان اظهار داشت: خانه مطبوعات هرمزگان در دوره پنجم فعالیت خود با تعامل خوب اعضای هیئت مدیره اقدامات خوبی را درخصوص پیگیری مطالبات نشریات انجام داده است.

وی یکی از اهداف مهم خانه مطبوعات را تعامل با دستگاه‌ها و سازمان‌ها عنوان کرد و افزود: از جمله برنامه‌هایی که در این دوره شروع کردیم، دعوت از مدیران دستگاه‌ها و حضور در خانه مطبوعات بود که زمینه تعاملات مثبتی بین خانه مطبوعات به عنوان نماینده رسانه‌ها و سایر دستگاه‌ها برقرار شد که می‌تواند حاشیه امنی برای هر دو طرف باشد.

وی همچنین یادآور شد: با توجه به نزدیک شدن به 17 مرداد و برگزاری مراسم روز خبرنگار برنامه‌هایی در دست اجرا داریم که دستگاه‌ها با توجه به فراخور ظرفیت‌هایی که دارند، می‌توانند با خانه مطبوعات همکاری لازم را داشته باشند.  

رکن‌الدینی اظهار داشت: خانه مطبوعات یک تشکل صنفی است که وابسته به عضویت اعضا و کمک‌های موردی اداره ارشاد و سایر دستگاه‌ها بوده و می‌طلبد که با تعامل با نهادهایی که توان همکاری با خانه را دارند، تعامل برقرار و برای برگزاری مراسم‌ها، مناسبت‌ها و اردوها ارتباط برقرار کند.

وی همچنین به مشکلات نشریات در بخش چاپخانه اشاره کرد و افزود: فقدان چاپخانه در استان صنعت چاپ را با  مشکل مواجه کرده و بر خود عیب می‌دانیم که صنعت چاپ جایگاهی در استان ما ندارد.

محمد نعمتی هیئت مدیره خانه مطبوعات هرمزگان با توجه به جایگاه مطبوعات گفت: مطبوعات بازوی قوی برای دستگاه‌های اجرایی هستند و خالصانه برای رسیدن آنها به اهدافشان تلاش می‌کنند.

وی افزود: به جرات می‌توان گفت رسانه‌های استان هرمزگان کم‌حاشیه‌ترین مطبوعات هستند و خود را با اهداف نظام وفق داده‌اند و در شرایط سخت نهایت تلاش خود را به‌ کار می‌گیرند.

نماینده مدیران مسئول درخانه مطبوعات اظهار داشت: مطبوعات همانطور که در زمینه اطلاع‌رسانی برنامه‌های سازمان‌ها فعال هستند به نسبت انتظار متقابل از مدیران دارند و در حد مطلوب از رسانه‌ها حمایت کنند.

نعمتی با اشاره به دوره جدید فعالیت خانه مطبوعات یادآور شد: در این دوره فعالیت خانه به دنبال رفع مشکلات صنفی و مطبوعات هستیم تا حداقل درصدی از این مشکلات را حل کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: به عنوان نماینده مدیران مسئول این وعده را می‌دهیم که تمام تلاشمان را در راستای انجام رسالت واقعی خودمان انجام دهیم.

انتهای پیام/2310/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول