اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران خبر داد

ابلاغ 860 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان مازندران

استاندار مازندران از ابلاغ 860 میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالزایی به کمیته امداد استان از محل سفر چهارم دولت به مازندران خبر داد.

ابلاغ 860 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی مازندران، سیدعلی‌اکبر طاهایی از ابلاغ مصوبات سفر دوره چهارم اعضای هیئت دولت به استان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه برای کمیته امداد امام خمینی مازندران نیز در این سفر مصوبه‌ای به تصویب رسید، اظهار داشت: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با همکاری معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و استانداری مازندران با رعایت قوانین و مقررات باید نسبت به اختصاص مبلغ 860 میلیارد ریال تسهیلات به صورت قرض‌الحسنه به این نهاد اقدام کنند.

طاهایی با بیان اینکه این میزان اعتبار برای اجرای 860 هزار طرح خوداشتغالی ثبت‌نام شده کمیته امداد امام خمینی استان است، افزود: برای هر طرح نیز 100 میلیون ریال از طریق بانک‌های استان در نظر گرفته شده است.

استاندار مازندران بانک‌های عامل اجرایی شدن این مصوبه را در استان را شعب بانک‌های استانی شامل بانک ملی ایران، بانک سپه، بانک صادرات ایران، بانک ملت، رفاه، بانک تجارت، بانک کشاورزی و مسکن اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه در این مصوبه، بانک ملی ایران در استان مازندران 140 میلیارد ریال تسهیلات را باید در اختیار متقاضیان دریافت تسهیلات از کمیته امداد استان قرار دهد، تصریح کرد: سهم بانک سپه شعب سرپرستی استان نیز برای اجرایی شدن این مصوبه دولت 90 میلیارد ریال است.

طاهایی با بیان اینکه بانک صادرات استان نیز 140 میلیارد ریال تسهیلات مصوب را باید برای توسعه اشتغال مددجویان کمیته امداد استان قرار دهد، خاطرنشان کرد: بانک ملت نیز برابر مصوبه دولت 130 میلیارد ریال، بانک رفاه استان نیز 80 میلیارد ریال و بانک تجارت نیز 90 میلیارد ریال از تسهیلات قرض‌الحسنه خود را باید برای اجرایی شدن طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد استان برابر مصوبه دولت در اختیار متقاضیان قرار دهند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه بانک کشاورزی استان مازندران نیز یکی دیگر از بانک‌های عامل اجرایی شدن مصوبه دولت در بخش کمیته امداد استان است، گفت: بانک کشاورزی 60 میلیارد ریال و بانک مسکن نیز 130 میلیارد ریال تسهیلات را باید در قالب قرض‌الحسنه به این نهاد اختصاص دهد.

انتهای پیام/86003/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول