اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تابستان 92 صورت می‌گیرد

برگزاری تور تفریحی آموزشی «اتل متل یه قصه» در مشهد

مدیر فرهنگسرای کودک و آینده مشهد از برگزاری تور تفریحی آموزشی اتل متل یه قصه در فرهنگسرا در تابستان 92 خبر داد.

برگزاری تور تفریحی آموزشی «اتل متل یه قصه» در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام محمد فخراکبری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری تور تفریحی آموزشی «اتل متل یه قصه» در فضای فرهنگسرا کودک و آینده اظهار داشت: هر چند مخاطب عمده فعالیت‌های فرهنگسرا کودکان هستند؛ اما حضور خانواده‌ها در کنار کودکان می‌تواند در افزایش نشاط آنان نقش بی‌بدیلی داشته باشد.

وی ارائه خدمات به خانواده و کودکان را محور فعالیت تور تفریحی آموزشی «اتل متل یه قصه» دانست و ادامه داد: امسال با ارائه بیش از 40 بازی خانوادگی فضای متفاوتی را در محیط فرهنگسرا ایجاد کردیم تا با حضور هرچه بیشتر خانواده در کنار کودکان تمرین کار جمعی را به کودکان آموزش دهیم.

مدیر فرهنگسرای کودک و آینده مشهد با بیان اینکه از بین 200 مسجد متقاضی، 40 مسجد به عنوان کانون‌های کودک در بسط خدمات فرهنگسرا ما را یاری می‌دهند، تصریح کرد: عضویت در کانون‌های کودک مساجد رایگان صورت می‌گیرد و هر کودک عضو این کانون‌ها می‌تواند به صورت رایگان از خدمات فرهنگسرا نیز استفاده کند.

فخراکبری امکانات سخت‌افزاری، همیار علاقه‌مند و وفاق و هماهنگی بین ارکان و نیروی انسانی مساجد را از شاخص‌های انتخاب 40 مسجد مذکور برشمرد و یادآور شد: با در نظر گرفتن پراکندگی مساجد در سطح شهر با شروع کار اطلاع‌رسانی‌های لازم در این مورد صورت می‌گیرد.

وی به اجرای طرح باشگاه شهریاران کودک اشاره کرد و گفت: باشگاه شهریاران در روزهای آخر هفته در 13 فرهنگسرا و مرکز فرهنگی سطح مشهد اجرایی می‌شود.

مدیر فرهنگسرای کودک و آینده مشهد از احترام توام با محبت نسبت به دیگران به عنوان موضوع محوری این طرح یاد کرد و افزود: کودکان شش تا 9 سال مخاطب برنامه‌های باشگاه شهریاران کودک هستند.

فخراکبری از برگزاری جشنواره رنگین کمان ویژه مهدهای شهر مشهد در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: این جشنواره از اواخر تابستان تا دهه مبارک فجر ادامه دارد.

انتهای پیام/70006/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول