اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

اخلاق و معنویت در نیروهای مسلح موج می‌زند

استاندار آذربایجان غربی گفت: اخلاق و معنویت در بین نیروهای مسلح کشورمان به معنای واقعی کلمه موج می‌زند.

اخلاق و معنویت در نیروهای مسلح موج می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از سایت اطلاع‌رسانی استانداری آذربایجان غربی وحید جلال‌زاده صبح امروز  در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در پیرانشهر در محل تیپ 164 این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: نیروهای نظامی و انتظامی کشورمان با نثار خون خود در برابر تجاوز دشمنان ایستادند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک میهن‌مان به دست دشمنان بیفتد.

وی با اشاره به اقتدار و توانمندی نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: امروز آمادگی نظامی، اخلاق و معنویت در میان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران موج می‌زند و یکی از شاخصه‌های اصلی این نیروها که آنان را در مقایسه با نیروهای نظامی دیگر کشورها متمایز می‌کند همین معنویت و اخلاق است.

وی در ادامه نیروهای نظامی و انتظامی را در کنار ارتقاء آمادگی جسمانی و توانمندی‌های نظامی به افزایش معنویت و اخلاق توصیه کرد.

مقام عالی استان  خدمت در نظام اسلامی در لباس نیروهای مسلح را از بالاترین عبادت‌ها دانست و گفت: دفاع از حریم ولایت و پاسداری از خون شهدا و دفاع از کیان اسلامی یکی از مهم‌ترین کارهاست که توسط شما نیروهای مسلح انجام می‌شود.

وی تشکیل نیروهای متدین و انقلابی در قالب نیروهای مسلح را یکی از مهم‌ترین رخدادها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروز نیروهای نظامی و انتظامی دل در گرو خدا دارند و زیر پرچم قرآن برای خدمتگزاری به ملت سر از پا نمی‌شناسند.

جلال‌زاده ادامه داد: نیروهای مسلح ایران اسلامی با رهبری رهبر فرزانه انقلاب اجازه نمی‌دهند تعرضی به سپهر الهی ایران عزیز صورت گیرد.

وی با اشاره به این که امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران جزء قدرتمندترین ارتش‌های جهان محسوب می‌شود، افزود: امروز قلب ملت و قلب نیروهای مسلح برای یکدیگر می‌تپد و فاصله‌ای بین ملت و نیروهای مسلح وجود ندارد.

وی پیرانشهر را منطقه مرزی با مردمی دلاور و استوار نامید و گفت: مردم این سرزمین قبل از آغاز دفاع مقدس و در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمنان انقلاب ایستادند و با تقدیم عزیزان خود در راه دفاع از مرزهای ایران اسلامی سر از پا نمی‌شناسند.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: خاک پاک این منطقه شاهد شهادت و ایثار رزمندگانی است که در دفاع از آرمان‌های انقلاب، اسلام و امام راحل جنگیدند و جان خود را فدا کردند و خوشا به حال شما عزیزان که ادامه‌دهنده این راه مقدس هستید.

جلال‌زاده با قدردانی از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای در 24 خرداد گفت: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب حماسه سیاسی را به جهانیان وعده داده بودند مردم ایران اسلامی با آگاهی، بصیرت و شعور بالای خود حماسه سیاسی را خلق کردند.

وی گفت: این انتخابات در بهترین شرایط امنیتی برگزار شد و من از همه نیروهای نظامی و انتظامی به خاطر هوشیاری و وظیفه‌شناسی آنها در تامین امنیت و آرامش در منطقه تقدیر می‌کنم.

در پایان این مراسم نیروهای حاضر در میدان با اجرای سان و رژه اقتدار و آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/ی

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول