اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قالیباف در جمع مردم خرم‌آباد:

حفظ انقلاب در گرو خدمت به مردم است/رزمندگان لرستان کمر ارتش صدام را شکستند

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: حفظ انقلاب در گرو خدمت به همه مردم است.

حفظ انقلاب در گرو خدمت به مردم است/رزمندگان لرستان کمر ارتش صدام را شکستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمدباقر قالیباف عصر امروز در اجتماع پرشور مردم لرستان در خرم‌آباد ضمن تسلیت سالگرد ارتحال امام راحل و 15 خرداد گفت: انقلاب اسلامی دو هدف بزرگ را تحقق داده است که یکی از آن هدف‌ها این است که بر استبداد داخلی پیروز شده و رژیم پهلوی را نابود کرده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی توانست با دشمنان خارجی بجنگد و استقلال و آزادی را برای این ملت به ارمغان بیاورد، یادآور شد:‌ قدرت ملی ما در گرو خدمت به مردم است.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه گفت: مردم ما در تصمیم‌گیری‌ها و در تمام صحنه‌های انقلاب نقش اساسی داشته‌اند و امروز باید آنها را در سرنوشت کشور سهیم بدانیم.

قالیباف اذعان داشت: مردم امروز باید سرنوشت خود را تعیین کنند و تصمیم بگیرند که در سایه اسلام یک زندگی به دور از استرس داشته باشند.

این نامزد انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: متأسفانه مشکل اصلی کشور امروز بحث مدیریتی است که باید هرچه سریع‌تر به این وضع سر و سامان بدهیم.

وی گفت: اگر تقدیر الهی بر این باشد که من رأی بیاورم؛ در همین روز به شما مردم قول می‌دهم که حل مشکلات کشور را در اولویت کاری خود قرار دهم.

قالیباف تصریح کرد: قول می‌دهم که مشکلات زیرساختی استان لرستان را برطرف کنم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: استان لرستان در بخش‌های مختلف از جمله در حوزه صنعت و کشاورزی دارای ظرفیت‌های بزرگی است، اما متأسفانه این استان در بحث توسعه و پیشرفت آن طوری که استان‌های دیگر توسعه یافته‌اند، توسعه نیافته است.

قالیباف عنوان کرد: وظیفه ما مسئولان این است که این نابسامانی‌ها و مشکلات مردم را برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه زحمات همه مسئولان در گذشته قابل تقدیر است، ابراز کرد: امروز در کشور ما شرایط اقتصادی، شرایط خوبی نبوده و در واقع باید بگویم که این شرایط زیبنده انقلاب اسلامی نیست.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری متذکر شد: در استانی مانند استان لرستان که از تمام جهات به خصوص در زمینه آب، معادن و شرایط اقلیمی دارای ظرفیت‌های بزرگی است، اما به درستی از این ظرفیت‌ها تاکنون استفاده نشده است و این استان جزو استان‌های خیلی محروم است.

قالیباف گفت: عقب‌ماندگی که در استان لرستان وجود دارد یک عقب‌ماندگی کهنه‌ای است که از گذشته به جای گذاشته شده است.

وی گفت: مردم لرستان مردمی هستند که در سایه اهل بیت همواره زبانزد بوده‌اند و در دوران دفاع مقدس نقش‌آفرینی کرده‌اند.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد: رزمندگان لرستان در کربلای 5 در منطقه شلمچه کمر ارتش صدام را شکستند و همین باعث شد که رزمندگان ایران در این عملیات پیروز شوند.

لازم به ذکر است؛ محمدباقر قالیباف عصر امروز مورد استقبال اقشار مختلف مردم لرستان به ویژه سه تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و جمعی از جوانان قرار گرفت.

انتهای پیام/2304/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول