اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه نکا خبر داد

برگزاری مراسم سوم خرداد در نکا با حضور معاون نیروی هوایی ارتش

فرمانده سپاه ناحیه نکا گفت: مراسم گرامیداشت سوم خرداد با سخنرانی" امیر سرتیپ خلبان حسین چیت فروش" معاون مطالعات و تحقیقات نیروی هوایی ارتش در مسجد جامع نکا برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم سوم خرداد در نکا با حضور معاون نیروی هوایی ارتش

مرتضی رمضانی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نکا افزود: عزت و شرف ایران را حاصل تلاش صادقانه و سلاح الله اکبر رزمندگان و شهدایی است که با گذشتن از خود آزادی را برای ما به ارمغان آوردند.

وی اظهار کرد: امروز نیز در عرصه جنگ نرم باید چون گذشته با وحدت، اتحاد و همدلی در مقابل دشمن ایستادگی کرده و مانند همیشه سربلند بیرون بیاییم.

رمضانی بیان داشت: رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس، جانانه در برابر دشمن و پیشروی‌های مختلف آنان ایستادند و اکنون ما در قبال آنان، شهدا و خانواده‌های شهدا مسئول هستیم.

فرمانده سپاه نکا با بیان اینکه اکنون ایران اسلامی به عنوان ام‌القرای جهان در جهان اسلام در حال درخشش است، خاطرنشان کرد: باید ارزش‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی ما حفظ و به نسل‌های آینده به درستی منتقل شود.

رمضانی گفت: نباید از آرمان‌های انقلاب و حقوق مردم در حوزه‌هایی چون حق هسته‌ای ایران اسلامی کوتاه آمد زیرا جمهوری اسلامی در این عرصه نیز پیروز می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نکا، سوم خرداد را نماد دفاع ارزشی و ماندگار در تاریخ جنگ ایران دانست که جوانان ما توانستند با اراده پولادین و تقوای خود غیرممکن را به ممکن تبدیل کنند.

رمضانی با اشاره به اهمیت آزادسازی خرمشهر بیان داشت: آزادسازی خرمشهر سبب تقویت روحیه داخلی و شادی همه ملت‌های آزاده شد و فتوحات بعدی را در جبهه‌های جنگ رقم زد و تاکتیک آمریکا و جبهه غرب را از حالت تهاجمی به وضعیت تدافعی تغییر داد.

وی گفت: روز سوم خرداد ماه روز تجدید میثاق ملت سرافراز ایران اسلامی با امام راحل و مقام معظم رهبری است و همه ما باید در بزرگداشت این روز بزرگ تلاش کنیم.

وی همچنین با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه سوم خرداد در نکا اظهار داشت: این مراسم پنجشنبه شب دوم خرداد با سخنرانی " امیر سرتیپ خلبان حسین چیت‌فروش" معاون مطالعات و تحقیقات نیروی هوایی ارتش در مسجد جامع نکا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86002/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول