اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار خراسان‌رضوی

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در خراسا‌ن‌رضوی برگزار شد

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در خراسان‌رضوی با حضور فروزان‌مهر استاندار و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی در مشهد برگزار شد.

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در خراسا‌ن‌رضوی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان‌رضوی مستقر در مشهد مقدس صبح امروز با حضور محمدحسین فروزان‌مهر استاندار خراسان‌رضوی و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی به مناسبت سوم خرداد سالروز عملیات غرور آفرین بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر برگزار شد.

استاندار خراسان‌رضوی در این مراسم با بیان اینکه سوم خرداد تداعی‌گر حماسه جانبازی دلدادگان روح‌الله است، اظهار کرد: سوم خرداد در واقع یادآور سلحشوری مردانی است که جان برکف نهاده و عاشقانه شهادت را برگزیدند و جاودانگی را برای خود تضمین کردند.

وی افزود: سوم خرداد آزمون پایداری در اهداف بزرگ و متعالی جمهوری اسلامی ایران بود که در قالب عملیات بزرگ بیت‌المقدس صحنه‌های غرور آفرینی را رقم زد و حاصل آن نیز آزادسازی عزت آفرین خرمشهر بود.

فروزان‌مهر با بیان اینکه فتح خرمشهر بخشی از تاریخ دلدادگی مردان الهی است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری از آزادسازی خرمشهر به عنوان یادبود و افتخار ملی و میهنی یاد کردند و فرمودند که حماسه خرمشهر و عملیات بیت‌المقدس در تاریخ این کشور باقی می‌ماند؛ تقارن 13 رجب با سوم خرداد نیز فرصت مغتنم و با ارزشی برای تامل و تدبیر در آموزه‌های امام و درس‌های شهدای ما است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان حماسه سیاسی حماسه اقتصادی گفت: در آستانه حماسه 24 خرداد ماه قرار داریم، قطعا حماسه سوم خرداد الهام‌بخش مقاومت ملت ایران در دفاع مقدس است.

استاندار خراسان‌رضوی یادآور شد: ان‌شاءالله حماسه سیاسی 24 خرداد ماه در امتداد حماسه فتح خرمشهر توسط ملت رشید و بزرگ ایران خلق می‌شود؛ امیدواریم در انتخابات ریاست جمهوری شاهد حضور حداکثری مردم در لبیک به رهبر معظم انقلاب باشیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد.

انتهای پیام/70003/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول