اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه خبر داد

هوشمندسازی مدارس فیروزکوه با اتکا به توان دستگاه‏های دولتی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه از هوشمندسازی مدارس فیروزکوه با اتکا به توان دستگاه‏های دولتی و نهادهای اجرایی این شهرستان خبر داد.

هوشمندسازی مدارس فیروزکوه با اتکا به توان دستگاه‏های دولتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، یعقوب ایمانی صبح امروز در جلسه هوشمندسازی مدارس شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری فیروزکوه اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری، «آموزش و پرورش یک دستگاه اساسی و مهم و به مثابه موتور نظام پیشرفت کشور است».

وی گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که در سال 90 رونمایی شد، به مثابه نسخه شفابخشی برای نظام تعلیم و تربیت است که باید عملیاتی و اجرایی شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: یکی از بندهای اساسی این سند به روز کردن تحصیل، تدریس و یادگیری در آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه امروز فناوری‏های نوین یادگیری را متحول ساخته است، افزود: تحقیقات علمی ثابت کرده که یادگیری از طریق فناوری‏‏های نوین هشت برابر آموزش‏های سنتی و کلاسیک تاثیرگذار است.

ایمانی ادامه داد: متاسفانه آموزش و پرورش به عنوان گسترده‏ترین نهاد کشور از این مقوله بازمانده و به گفته مقام عالی وزارت، «اگر قرار باشد آموزش و پرورش مدارس خود را تجهیز کند، ماه‏ها و بلکه سال‏ها زمان می‏برد».

وی خاطرنشان کرد: مطابق ماده پنج قانون مدیریت خدمات کشوری مصوبه هیئت دولت در تاریخ 15 آبان سال 90، هر یک از دستگاه‏های اجرایی موظفند تا نسبت به تامین امکانات و تجهیزات لازم برای هوشمندسازی حداقل یک واحد آموزشی یا پرورشی اقدام کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: با عنایت به بضاعت مالی اندک شهرستان، مقرر شده تا هر یک از دستگاه‏ها فقط به هوشمندسازی یک کلاس درس مبادرت کنند.

انتهای پیام/2568 /صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول