اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فیروزکوه خبر داد

واگذاری مسئولیت هوشمندسازی 25 درصد مدارس فیروزکوه به نهادها

معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه از واگذاری مسئولیت هوشمندسازی 25 درصد مدارس فیروزکوه به نهادهای دولتی این شهرستان خبر داد.

واگذاری مسئولیت هوشمندسازی 25 درصد مدارس فیروزکوه به نهادها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، اسماعیل اسفندیار در جلسه هوشمندسازی مدارس شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری فیروزکوه اظهار داشت: با برنامه‏ریزی‏های انجام شده، 25 درصد از مقوله هوشمندسازی مدارس را به ادارات، بانک‏ها و مؤسسات مالی و اعتباری واگذار کرده‏ایم و بقیه آن، از محل کمک‏های واحدهای صنعتی، تولیدی و خیّران شهرستان عملیاتی می‏شود.

وی گفت: امروز ایران اسلامی نیازمند دستیابی به پیشرفت‏های علمی و معرفی نخبگان به منظور قدرت‏نمایی برابر ابرقدرت‏های جهانی است.

معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه بیان داشت: دستیابی به مصادیق توسعه‏یافتگی مدنظر چشم‏انداز 20 ساله کشور و ایستادگی برابر ابرقدرت‏های جهانی، نیازمند نخبه‏پروری و پیشرفت علمی جامعه است.

اسفندیار گفت: زمانی دانشگاه‏های کشور به لحاظ علمی پیشرفت می‏کنند که نهاد آموزش و پرورش از فعالیت آموزشی کیفی بهره‏مند باشد.

وی ادامه داد: نزدیک به هشت سال از آغاز اجرایی شدن طرح هوشمندسازی مدارس می‏گذرد، اما شهرستان فیروزکوه در این زمینه جایگاه واقعی خود را نیافته و در حداقل‏ها درجا زده است.

معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه تأکید کرد: با عنایت به وجود مصوبه هیئت دولت در هوشمندسازی مدارس، همه دستگاه‏ها تکلیف اداری و سازمانی در این زمینه دارند که تاکنون مورد غفلت قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: اگر امروز فیروزکوه به عنوان شهرستانی کمتر توسعه‏یافته قلمداد می‏شود، بخشی از آن به عملکرد و نحوه برنامه‏ریزی مدیران آن برمی‏گردد.

معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه بیان داشت: اقدام و برنامه‏ریزی جهادی و نه عادی و روزمره، مدّنظر مقام معظم رهبری است که باید آن را سرلوحه اقدامات مدیریتی خود قرار دهیم.

انتهای پیام/2568/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول