اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

حماسه 28 خرداد بر اقتدار ملت افزوده است

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در پیامی صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به مسابقات جام جهانی 2014 برزیل را به ملت ایران تبریک گفت.

حماسه 28 خرداد بر اقتدار ملت افزوده است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، عباس جهان‌بینی در پیامی این موفقیت ارزنده و خاطره‌انگیز را به مسئولان نظام مقدس جهموری اسلامی ایران، وزیر ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون فوتبال، جامعه ورزش و مردم کشورمان تبریک گفته و آن را موجب عزت و سربلندی ایران بزرگ اسلامی دانست.

در این پیام آمده است: دستیابی به این موفقیت بزرگ و تاریخی بیانگر اراده آهنین، همت و غیرت جوانان توانمند و پرشور ایران اسلامی است تا مردم ایران به واسطه آن به خود بالیده و از حضور در بزرگترین جشنواره فوتبال دنیا احساس غرور کنند.

در این پیام اضافه شده است: جوانان غیور ایرانی بارها در عرصه‌های مختلف شایستگی‌های خود را ابراز کرده و اکنون که ایران به عنوان قدرتی بزرگ در فوتبال قاره پهناور آسیا راهی جام جهانی فوتبال شده است، همه ما از بابت این دستاورد بزرگ به خود می‌بالیم.

در ادامه این پیام تصریح شده است: بی‌شک فرموده گوهربار رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) که سال 1392 را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کردند با خلق دو حماسه بزرگ در روزهای 24 و 28 خرداد که بر عزت و اقتدار ایران اسلامی افزوده است، به خوبی محقق شد.

انتهای پیام/2258/و/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول