اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشن صعود در ‌سراسر ایران اسلامی/

حماسه تکمیل شد / کارناوال‌های شادی در خیابان‌های بوشهر

با پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره و صعود به جام جهانی، حماسه ملت ایران تکمیل و کارناوال‌های شادی در خیابان‌های بوشهر به راه افتاد.

حماسه تکمیل شد / کارناوال‌های شادی در خیابان‌های بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، دلاورمردان تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر شادی را به میان مردم  وفادار ایران آورده و با صعود مقتدرانه به جام جهانی فوتبال موجب شور و شعف بین مردم شدند.

بلافاصله پس از سوت پایان بازی توسط  داور چینی دیدار ایران و کره، صدای بوق خودروها در خیابان‌های بوشهر به صدا درآمد و زمانی کمی لازم بود تا موتورسواران و ماشین‌ها با بوق‌های مکرر خود جشن صعود تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی را برپا کنند.

جوانان بوشهری با حضور در خیابان‌های اصلی شهر به جشن و پایکوبی پرداخته و یکصدا تیم ملی ایران را تشویق کردند، موتورسواران نیز با در دست داشتن پرچم ایران فضای شهر را به جشن و شادمانی تبدیل کردند.

در این بین نیروی انتظامی نیز برای برقراری نظم و امنیت و  روان شدن ترافیک در خیابان‌های اصلی شهر  بوشهر حضور داشت و به نحو مطلوبی ترافیک را مدیریت می‌کرد.

جوانان بوشهری هر کدام با هر وسیله از جمله ماشین، موتور، دوچرخه خود را به خیابان‌های اصلی رسانده و شادی خود را با سایرین تقسیم می‌کردند.

همین چند روز پیش بود که مردم بزرگ ایران با حضور حماسی خود پای صندوق‌های رای حماسه سیاسی را رقم زدند و پس از مشخص شدن پیروز انتخابات نیز، هواداران دکتر روحانی به خیابان‌ها آمده و  شادی کردند عصر امروز نیز ملی پوشان ایران اسلامی با شکست کره و صعود به جام جهانی بار دیگر موجب شادمانی مردم شدند .

انتهای پیام/66006/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول