اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشن صعود در سراسر ایران اسلامی/

2 گل ایرانی‌ها در یک هفته/ ویزای برزیل در کوله حماسه‌سازان/ مازندران غرق در شادی شد

مردم مازندران که یکی از استان‌های فوتبالی کشورمان محسوب می‌شود با صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی 2014 برزیل با پرچم سه رنگ ایران اسلامی به خیابان‌ها آمدند و کارناوال شادی به راه انداختند.

2 گل ایرانی‌ها در یک هفته/ ویزای برزیل در کوله حماسه‌سازان/ مازندران غرق در شادی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، مردم مازندران که یکی از استان‌های فوتبالی کشورمان محسوب می‌شود با صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی 2014 برزیل با پرچم سه رنگ ایران اسلامی به خیابان‌ها آمدند و کارناوال شادی به راه انداختند.

مردمی که سه روز گذشته به دلیل انتخاب منتخبان‌شان در ماراتن ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا سرود پیروزی به لب داشتند این ‌بار علاوه بر حماسه سیاسی در حماسه ورزشی سربلند از آب درآمده و به افتخار ایران اسلامی مشغول شادی هستند.

به گزارش خبرنگاران شهرهای مختلف خبرگزاری فارس در مازندران، این استان فوتبالی هم‌اکنون با پایان دیدار تیم ملی کشورمان مقابل کره جنوبی که در شرایط حساس روانی برگزار شد و با پیروزی یک بر صفر ویزای ایرانی‌ها برای سفر 2014 برزیل را به همراه داشت غرق در شور و خوشحالی است.

مازندرانی‌هایی که همیشه حضور غیرت‌مند خود را به اثبات رساندند این بار با توزیع شربت، شیرینی و شکلات شادی وصف‌ناپذیر خود را اعلام کرده‌اند.

پیش از این جمهوری اسلامی ایران سه حضور در جام‌های جهانی 1978 آرژانتین، 1998 فرانسه و 2006 آلمان را تجربه کرده بود که بهترین خاطرات جهانی خود را از جام جهانی 1998 با درخشش علی دایی، کریم باقری، خداداد عزیزی، حمید استیلی و محمد خاکپور به همراه داشته که در آن شکست تاریخی آمریکا مقابل شیرمردان ایران اسلامی برای همیشه در تاریخ کشورمان به عنوان برگ زرین ورزشی ثبت و درج شد.

انتهای پیام/86012/ت20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول