اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور تفریحی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان خبر داد

استقرار 15 مجموعه تفریحی سرگرمی در اصفهان

مدیر امور تفریحی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت: شهرداری اقدام به افزایش مراکز تفریحی گردشگری به 15 مجموعه کرده است.

استقرار 15 مجموعه تفریحی سرگرمی در اصفهان

امیر ستوده‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر پنچ مجموعه فرهنگی تفریحی مخصوص بانوان در سطح شهر اصفهان فعال شده است و به زودی دو مجموعه دیگر نیز در منطقه رهنان و باغ فدک برای بانوان راه‌اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: شهرداری اصفهان به دنبال نهادینه کردن فرهنگ تفریح و تفرج و همچنین اجرای فعالیت‌های تفریحی را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر امور تفریحی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان افزود: شهرداری اقدام به راه اندازی دو خانه خلاقیت و بازی‌های فکری مخصوص کودکان و نوجوانان کرده است و طی سالیان اخیر با هدف گسترش و ترویج بازی‌های فکری و نیز آموزش خلاقیت از طریق بازی‌های فکری دو خانه خلاقیت راه‌اندازی شده است که این خانه‌ها در در خیابان هشت بهشت و حمام تاریخی رهنان واقع شده است.

وی تصریح کرد: محوریت خانه‌های خلاقیت، کودکان و نوجوانان هستند، اما مخاطبان این خانه‌ها گروه‌های سنی بین پنج تا 99 سال هستند و هیچ محدودیتی برای استفاده افراد وجود ندارد.

ستوده‌فر تاکید کرد: باغ تجربه امکانی دیگر برای شهروندان است که توسط شهرداری ساماندهی شده است و به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادمانی همراه با آموزش پیشگیری از بیماری‌های مربوط به دوران سالمندی احداث شده است که این مجموعه نیز مورد استقبال بسیار زیاد سالمندان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در سال‌های اخیر اقدام به برگزاری جشنواره‌های مختلف از جمله جشنواره بادبادک‌ها، مسابقات ماهی گیری و طرح‌های گردشگری در مکان‌های تفریحی شهر همچون باغ فدک، کوه صفه و پارک ناژوان برگزار شده است.

مدیر امور تفریحی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت: راه‌اندازی باغ جوان خدمتی دیگر برای شهروندان بوده است و این باغ با هدف توسعه امکانات جهت گذراندن سالم اوقات فراغت جوانان ایجاد شده و به زودی پارک علمی جوانان در این مجموعه نیز راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/63021/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول