اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در جهان

کارخانه تولید کاتد به روش سوئیچینگ در شهربابک احداث می‌شود‌

برای نخستین بار در جهان کارخانه تولید کاتد مس به روش سوئیچینگ در شهربابک تا پایان سال 93 احداث می‌شود.

کارخانه تولید کاتد به روش سوئیچینگ در شهربابک احداث می‌شود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حامد اردشیری کارشناس پروژه‌ کارخانه بابک مس ایرانیان در حاشیه ‌بازدید معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان از پروژه‌های صنعتی شهربابک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: شرکت بابک مس ایرانیان در راستای ایجاد دو کارخانه لوله‌های مسی و تولید کاتد مس در شهرستان شهربابک مشغول فعالیت است.

وی افزود: پروژه تولید لوله‌های مسی با هزینه ‌ارزی بالغ بر 90 میلیارد تومان با پیشرفت 55 درصدی همراه است که تا پایان سال جاری افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

اردشیری تصریح کرد: این کارخانه برای تولید انواع لوله‌های مسی با قطر‌های پنج تا 25 میلی‌متر و با ظرفیت 12 هزار تن در سال ساخته می‌شود.

کارشناس پروژه‌ کارخانه بابک مس ایرانیان ابراز داشت: کارخانه لوله‌های مسی فاقد فرآیندهای آلوده‌کننده ‌زیست محیطی بوده و کاملا صنعتی و بدون آلایندگی است.

وی در زمینه کارخانه تولید کاتد مس گفت: این کارخانه او‌لویت کارخانه در دنیا است که به روش هیدرو‌متالورژی یا بیولیچینگ فعالیت می‌کند.

کارشناس شرکت بابک مس ایرانیان هزینه ثابت سرمایه‌گذاری احداث این واحد حدود یک هزار و 700 میلیارد ریال است و برای این پروژه دوره ساخت سه ساله و دوره بهره‌برداری 10 ساله در نظر گرفته شده است.

به گزارش فارس، کارخانه ‌لوله ‌مسی برای 80 نفر و کارخانه کاتد مس برای 300 نفر به طور مستقیم و در مجموع د‌و کارخانه برای 3 هزار نفر اشتغالزایی غیرمستقیم صورت می‌گیرد. 

انتهای پیام/80023/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول