اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش همدان:

منتخبان جشنواره خلاقیت، آموزش و شکوفایی مشخص شدند

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش همدان گفت: نام منتخبین جشنواره خلاقیت، آموزش و شکوفایی اعلام شد.

منتخبان جشنواره خلاقیت، آموزش و شکوفایی مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش همدان معصومه معصومیان اظهار داشت: اسامی دانش‌آموزان منتخب جشنواره خلاقیت، آموزش و شکوفایی که در سطح مدارس آموزش ابتدایی استان در اسفندماه سال‌تحصیلی 92-91 اجرا شد معرفی شد.

وی بیان داشت: محیط یادگیری مناسب موجب توسعه ذهنی و خلاقیت دانش‌آموزان می‌شود و ایجاد ارتباط و تقویت و توسعه مشارکت بین خانه و مدرسه از برنامه‌های اولویت‌دار معاونت آموزش ابتدایی استان است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: جشنواره خلاقیت، آموزش و شکوفایی با هدف کم کردن تکالیف درسی و پررنگ کردن نقش خانه و خانواده در ایجاد محیط‌های متنوع یادگیری و شناخت جایگاه و ارزش مطالعه و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین دانش‌آموزان و والدین در سال‌تحصیلی 92-91 برگزار شد.

وی با اشاره به تعداد دانش‌آموزان برتر در جشنواره خلاقیت و آموزش یادآور شد: پس از بررسی آثار منتخب دانش‌آموزان در سطح استان اسامی دانش‌آموزان برتر اعلام شد.   

معصومیان ابراز داشت: محمد حیدری با کتابی تحت عنوان ایران ما از شهرستان رزن، حسین فضلی قطبه با کتابی تحت عنوان امام عصر از ناحیه یک همدان ،مبینا صیفی‌کار با کتابی تحت عنوان چرخه آب از ناحیه 2 همدان، ستایش و نیایش گلزاری مکمل با کتابی تحت عنوان نیایش با خدا از شهرستان قهاوند ، مینا قره‌گزلو ، زهرا زارعی ، زهره زارعی و فاطمه زارعی با کتابی تحت عنوان تعطیلات با کتاب منتخب دانش‌آموزان در سطح استان همدان شدند.

انتهای پیام/89007/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول