اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش فارس اعلام کرد

اعزام 80 دانش‌آموز به جشنواره کشوری طرح‌های ورزشی

رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش فارس از اعزام 80 دانش‌آموز دوره ابتدایی استان فارس به جشنواره کشوری طرح‌های ورزشی دوره ابتدایی خبر داد.

اعزام 80 دانش‌آموز به جشنواره کشوری طرح‌های ورزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، عباس حاجی‌زاده اظهار داشت: این دانش‌آموزان در رشته‌های ژیمناستیک، شنا، طناب‌زنی، تنیس روی میز و دوومیدانی به شهرستان رامسر در استان مازندران اعزام می‌شوند.

این مسئول هدف از برگزاری این جشنواره را در راستای سیاست وزارت آموزش و پرورش در زمینه برگزاری مسابقات کشوری و نهادینه کردن طرح‌های ملی و به دنبال برگزاری طرح‌های تحول وزارتی در دوره ابتدایی عنوان کرد.

وی ادامه داد: فدراسیون ورزش مدارس در نامه‌ای به استان‌ها سهمیه 80 نفری را به این استان اعلام کرده که ما نیز اعلام آمادگی خود را در دو بخش پسران و دختران برای شرکت در جشنواره طرح‌های ملی دوره ابتدایی اعلام کردیم.

رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: استان فارس سال گذشته تحصیلی در مسابقات کشوری در بخش پسران مقام دوم، در قسمت دختران مقام سوم و در مجموع نیز مقام سوم کشور را کسب کرد.

جشنواره کشوری طرح‌های ورزشی دوره ابتدایی در دهه آخر مرداد ماه و نیمه نخست شهریور ماه سال جاری به میزبانی شهرستان رامسر در استان مازندران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/‌2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول