اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انتشار بیانیه‌ای صورت گرفت

قدردانی هیئت رزمندگان اسلام در قزوین از حماسه‌آفرینی مردم

هیئت رزمندگان اسلام در قزوین با انتشار بیانیه‌ای از حضور مردم قزوین در انتخابات تقدیر کرد.

قدردانی هیئت رزمندگان اسلام در قزوین از حماسه‌آفرینی مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این بیانیه آمده است: بار دیگر تجدیدی غرورآفرین به مثابه طلوع خورشیدی درخشان در مهد ایثارگری، شهر مینودری جلوه‌ای همچون عزیمت لشکر حق بر جبهه کفر سال 58 داشت.

این بیانیه می‌افزاید: تبریک به پیشگاه مقدس معظم له حضرت امام خامنه‌ای عزیز، این یگانه گوهر بصیرت، مقاومت و ایستادگی در راه حق که بی شک با رهنمودهای الهی خود خیزش این حماسه انقلابی را نه فقط برای امت مسلمان ایرانی بلکه برای تمام مسلمانان جهان هموار کرده است.

این بیانیه ضمن تبریک به مردم ایران در خلق حماسه حضور، ادامه می‌دهد: نظام جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر ارزش‌های دینی و پی‌اندازی حکومتی برخاسته از متن دین و سازگار با آرمانی‌ترین اهداف و انتظارات بشر، از کارآمدترین نظام‌های قرن امروز محسوب می‌شود.

همچنین در بیانیه هیئت رزمندگان اسلام در قزوین حفظ ثبات سیاسی، قدرت تطبیق نظام با شرایط جدید، جلب مشارکت و حمایت مردم از جمله امتیازاتی ذکر شده که رتبه کارآمدی نظام جمهوری اسلامی را استوار کرده است.

این بیانیه عنوان می‌کند: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که به دست رهبر کبیر انقلاب اسلامی به ثمر نشست، امروز بعد از گذشت بیش از سه دهه بر خود می‌بالد که توانست با همت شما مردم همیشه در صحنه و مجاهد؛ راهبر و پیشگام یکپارچگی جهان اسلام شود.

در این بیانیه تصریح شده است: آن پیر جماران بر اتحاد و انسجام مسلمانان بسیار تأکید می‌کرد و می‌فرمود تفرقه از شیطان و وحدت کلمه و اتحاد از رحمان است و خلف صالح آن یگانه دوران، مقام معظم رهبری نیز بر تداوم این یکپارچگی و انسجام اصرار ورزید و با راهکارهای ابتکاری خود بر استمرار انسجام مسلمانان صحه گذاشت.

در این بیانیه از 24 خردادماه 1392 به عنوان جولانگاه صاحبان واقعی این انقلاب، مردمی پاک‌سرشت، پیروان راه شهدا، عاشقان به ولایت در پای صندوق‌های رأی یاد شده است.

این بیانیه خطاب به مردم خاطرنشان می‌کند: در چنین شرایطی که جبهه کفر با تمام ابزارها و امکانات مادی خود و با رهبری شیطان رجیم با اعمال تمام تحریم‌های غیربشری، دنیا را بر شما تنگ کرده است، این شما مردم ایران عزیز اسلامی هستید که با تحمل تحریم‌ها، تکیه بر ولایت فقیه و عَلم شعور حسینی توانستید مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی آمریکا و تمام متحدان آن بزنید.

انتهای پیام/2667/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول