اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز و در اقدامی تأمل‌برانگیز

کشاورزان نمونه کهگیلویه و بویراحمدی در بایکوت خبری تجلیل شدند

امروز و در اقدامی تأمل‌برانگیز کشاورزان کهگیلویه و بویراحمدی در بایکوت خبری تجلیل شدند.

کشاورزان نمونه کهگیلویه و بویراحمدی در بایکوت خبری تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز و با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان جهاد کشاورزی این استان کشاورزان نمونه کهگیلویه و بویراحمدی تجلیل شدند.

تجلیل از کشاورزان نمونه و البته بی‌ادعای کهگیلویه و بویراحمدی در حالی برگزار شد که در آن هیچ یک از رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد حضور نداشتند و تقریبا این مراسم به هر دلیل که مسئولان جهاد کشاورزی این استان باید پاسخگوی آن باشند به دور از چشم خبرنگاران برگزار شد.

در این میان جای تعجب و شگفتی است که چرا نباید در برنامه‌ای این‌چنینی و در مراسم قدردانی از زحمت‌کش‌ترین قشر در این استان برای پوشش خبری هیچ خبرنگاری حضور نداشته باشد.

جای سؤال است که آیا مگر تاکنون برای پوشش اخبار برخی ادارات این استان از سوی رسانه‌ها و به خصوص رسانه‌های دیجیتالی یعنی خبرگزاری‌ها و سایت‌ها طلب وجه یا مبلغی شده که این‌گونه مسئولان برنامه‌های خود را در خفا برگزار می‌کنند و رسانه‌ها را نامحرم می‌دانند.

به عنوان رسانه معتقدیم که در بخش کشاورزی این استان کارهای بزرگی صورت گرفته و خدمات این بخش به جامعه کشاورزی قابل کتمان نیست اما باید پرسید که دلیل عدم همکاری جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با رسانه‌های این استان چیست و آیا رسانه‌ها و بخش کشاورزی با هم نامحرم و یا بیگانه‌اند.

باز هم سؤال اساسی این است که اگر نقاط قوت و احیانا ضعف بخش کشاورزی گفته نشود توسعه در این بخش حاصل می‌شود یا نه؟ که منتظر شنیدن پاسخ مسئولان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

انتهای پیام/2571/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول