اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره جهادکشاورزی شوشتر خبر داد

تامین 50 درصد از خسارت باران‌های اردیبهشت ماه در شوشتر

رئیس اداره جهادکشاورزی شوشتر از تامین خسارت در اثر بارندگی‌های شدید اردیبهشت ماه امسال خبر داد و گفت: تامین 50 درصد خسارت وارده به کشاورزان تصویب شد.

تامین 50 درصد از خسارت باران‌های اردیبهشت ماه در شوشتر

نادر پوررکنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس درشوشتراظهار کرد: کشاورزان شوشتری که دراثر بارندگی‌های اردیبهشت ماه امسال خسارت زیادی متحمل شده بودند تامین خسارت می‌شوند.

پوررکنی در بیان خسارت ناشی از بارندگی‌های اردیبهشت ماه امسال افزود: در اثر بارندگی‌های اردیبهشت ماه دراین شهرستان بسیاری از کشاورزان خسارت‌های شدیدی را متحمل شدند.

وی خاطرنشان کرد: از همه خسارات وارد شده 50 درصد تامین خسارت به کشاورزان این شهرستان مصوب شده است و از هفته آینده برای پرداخت خسارت‌ها اقدام می‌شود.

رئیس اداره جهادکشاورزی تصریح کرد: از میزان خسارات وارد شده برای تامین خسارت به 30 هزار هکتار از مزارع گندم آبی این شهرستان تصویب و پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به این مطلب ادامه داد: تامین خسارت مزارع گندم آبی این شهرستان به کشاورزان گندمکار 6 میلیارد و 750 میلیون تومان مصوب شده است.

پوررکنی در بیان خسارت به مزارع  جو آبی شوشتر افزود: یک هزار و 100 هکتار از اراضی زیر کشت جو آبی این شهرستان که دچار خسارت شده بودند با مبلغ یک میلیارد و 450 میلیون تومان تامین خسارت می‌شوند.

انتهای پیام/72006/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول