اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع اسلام ناب:

پیوند مستحکم مردم با رهبری یک پیوند ایمانی و قلبی است

دبیر مجمع اسلام ناب گفت: پیوند مستحکم مردم با رهبر فارغ از تمام مشکلات و سختی‌ها و یک پیوند ایمانی و قلبی است که با هیچ مانعی سست نخواهد شد.

پیوند مستحکم مردم با رهبری یک پیوند ایمانی و قلبی است

محمد بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به پیام‌های حضور حماسی مردم در انتخابات بیان کرد: برای دشمنانی که در یک سال اخیر مرتب سخن از رویگردانی مردم از نظام می‌گویند این حضور رد قاطع این حرف بود هرچند این موضوع از قبل برای آنها مشخص بود اما نمی‌خواستند به روی خود بیاورند.

وی ادامه داد: ملت ایران کاری به این نفهمی‌های دشمنان ندارند و در این مسائل متوقف نمی‌شوند بلکه به مسیری که با بصیرت انتخاب کرده‌اند با استقامت ادامه خواهند داد و در خط رهبری می‌مانند و به القائات دشمنان و رسانه‌های بیگانه توجه نمی‌کنند بلکه در رقابت سیاسی مشروع داخل نظام به صورت حساس و جدی دخالت می‌کنند و تأثیرگذار هستند.

دبیر مجمع اسلام ناب افزود: مردم با حضور حماسی خود به دشمنان فهماندند که شما همچنان که قبلاً ثابت کردید مردم ایران را نمی‌شناسید و همواره بر حماقت‌ها و توهمات خویش پای فشردید و از همین رو هیچگاه در اهدافتان موفق نخواهید بود.

وی تأکید کرد: پیوند مستحکم مردم با رهبری فارغ از تمام مشکلات و سختی‌ها و یک پیوند ایمانی و قلبی است که با هیچ مانعی سست نخواهد شد و این حضور پاسخی از سوی مردم به رهبری بود که ما بر سر پیمان خویش با شما ایستاده‌ایم و چیزی ما را در این راه سست نمی‌کند.

بهرامی عنوان داشت: رهبری از مردم خواست که حضور یابند و حماسه بسازند و مردم نیز چنین کردند و این به ظاهر ساده است اما با نگاهی دقیق متوجه می‌شویم چنین چیزی در هیچ جای دنیا مشابه ندارد و کجای دنیا شخصی چنین قدرتی دارد که با درخواستش مشارکتی به این عظمت را محقق کند؟

وی با بیان اینکه پیام دیگر این حضور برای مسئولان بود بیان کرد: هر چند برخی مشکلات کشور به سبب سوء مدیریت‌های مسئولان است اما مردم همیشه پاسدار نظام هستند و مسئولان بایستی قدردان این حضور حماسی باشند و خود را در قبال این بزرگی ملت مسئول بدانند.

دبیر مجمع اسلام ناب در مورد نمره اخلاق در این انتخابات افزود: نمره اخلاق بسیار بالا و رفتارها در این مسئله شایسته تقدیر بود، اولاً کاندیداها خویشتن‌داری کردند و از طرح بسیاری از مسائلی که می‌توانست تخریب‌گر رقبا باشد خودداری کردند هر چند که توانایی این کار را داشتند و می‌توانستند از آن بهره ببرند و در عوض غالباً به طرح برنامه‌ها و دیدگاه‌ها پرداختند و فضایی معقول و آرام و منطقی برای جامعه و مردم ایجاد کردند.

وی تصریح کرد: مردم نیز آرامش و اعتماد به نظام داشتند، هم حماسی و پرشور ظاهر شدند، هم فرصت به فرصت‌طلبان و دشمنان ندادند و مثل همیشه نمره 20 گرفتند.

بهرامی با بیان اینکه فضای رسانه‌ها نقدهایی داشت، در عین حال گفت: با این وجود به نسبت دوره‌های قبل بهتر بود و مراقبت‌هایی می‌شد، البته در این موضوع نیاز به برنامه‌ریزی جدی و پیشرفت داریم.

انتهای پیام/2258/ع40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول