اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت‎های مذهبی بوشهر:

کشور نیازمند آرامش است / همه مطیع مقام معظم رهبری هستیم

رئیس هیئت‌های مذهبی بوشهر با بیان اینکه کشور نیازمند آرامش است، گفت: مطیع ولایتیم و با دولت جدید همکاری خواهیم کرد.

کشور نیازمند آرامش است / همه مطیع مقام معظم رهبری هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نوشاد نوشادی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به خلق حماسه سیاسی ملت ایران، اظهار داشت: مردم بزرگ ایران اسلامی با حضور حماسی در انتخابات 24 خرداد بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب را ناکام گذاشتند.

وی بیان کرد: صفوف به‌هم فشرده مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی نشان داد که مردم ایران بر آرمان‌های امام و شهدا پایبند بوده و مطیع امر رهبر هستند.

 رئیس هیئت‌های مذهبی استان بوشهر تأکید کرد: کشور نیازمند آرامش است و با افراط و تفریط در هر دو جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا مخالف هستیم.

نوشادی اظهار داشت: حال که مردم نقش ارزنده خود را بار دیگر نشان دادند، دولتمردان نیز باید با همت و تلاش خود  پاسخگوی حضور حماسی آنان بوده و به فکر حل مشکلات آنان باشند.

 وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در لحظات اولیه اخذ رای پای صندوق حاضر شده و جواب دندان شکنی به یاوه‌‎گویی‌های آمریکایی‌ها دادند و در ادامه نیز ملت با حضور خود تمام نقشه‌های دشمن را خنثی کرد.

نوشادی با بیان اینکه آرامش نیاز کنونی کشور است، تصریح کرد: اقشار مختلف وظیفه دارند با رئیس جمهور و دولت منتخب او همکاری کرده و زمینه را برای پیشرفت بیش از پیش کشور فراهم کنند.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول