اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور کارشناسان محیط زیست از سراسر کشور انجام شد

گشایش نخستین کارگاه ارزیابی استراتژیک و مدیریت زیست محیطی در پارس جنوبی

نخستین کارگاه ارزیابی استراتژیک و مدیریت زیست محیطی در پارس جنوبی با حضور کارشناسان مختلف محیط زیست از سراسر کشور گشایش یافت.

گشایش نخستین کارگاه ارزیابی استراتژیک و مدیریت زیست محیطی در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مدیر پژوهش و فناوری منطقه ویژه پارس جنوبی صبح امروز در آیین گشایش نخستین کارگاه ارزیابی استراتژیک و مدیریت زیست محیطی سواحل در محل برگزاری مرکز همایش‌های خلیج فارس اظهار داشت: توجه به تحقیق و پژوهش امری مهم و ارزشمند است و در این منطقه توجه خاصی به این مهم داریم.

علی احمدزاده افزود: کارگاه‌های ارزیابی استراتژیک و مدیریت زیست محیطی سواحل به مدت 6 روز در مرکز همایش­‌های خلیج فارس به میزبانی سازمان منطقه ویژه انرژی پارس و با حضور کارشناسان مختلف محیط زیست از سراسر کشور و مدیران سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ادامه دارد.

وی اضافه کرد: هدف از برگزاری این کارگاه‌­های آموزشی آشنایی کارشناسان با مفاهیم و روش­‌های ارزیابی استراتژیک محیط زیست و مدیریت سواحل است.

این مسئول گفت: آموزش در کارگاه ارزیابی استراتژیک و مدیریت زیست محیطی سواحل توسط استاد افشین دانه­‌کار دانشیار دانشگاه تهران با محورهای مفاهیم و اصول ارزیابی استراتژیک محیط زیست، معرفی فرآیند ارزیابی و انواع آن، مزایای ارزیابی استراتژیک در مدیریت منابع زیست محیطی و اصول مدیریت محیط زیست انجام می‌شود.

احمدزاده تصریح کرد: ارائه و معرفی چارچوب مدیریت در ساحل و دریا، نقش ارگان‌های دولتی و غیردولتی در مدیریت زیست محیطی سواحل، نقش مشارکت­‌های مردمی و سازمان‌های جهانی در موفقیت برنامه مدیریت محیط زیست، تشریح مراحل اجرا و موفقیت، چشم‌اندازها و اهداف بلند مدت سازمان محیط زیست در ارزیابی استراتژیک و مدیریت سواحل و ارائه راهکارهای مناسب و کاربردی مدیریت سواحل نیز از دیگر محورهای این همایش است.

وی یادآور شد: علاوه بر شرکت در کارگاه‌های تخصصی، بازدید از جنلگل‌های حرا و صنایع پتروشیمی مستقر در منطقه از جمله برنامه‌­های این دوره آموزشی است.

انتهای پیام/2451/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول