اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست برنامه‌ریزی پالایشگاه سوم پارس جنوبی خبر داد

انجام بیش از 5 هزار فعالیت تعمیراتی در فازهای 4 و 5 پارس جنوبی

سرپرست برنامه‌ریزی پالایشگاه سوم پارس جنوبی از انجام بیش از 5 هزار فعالیت تعمیراتی در فازهای 4 و 5 پارس جنوبی خبر داد.

انجام بیش از 5 هزار فعالیت تعمیراتی در فازهای 4 و 5 پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، عباس خرم‌آبادی عصر امروز در بازدید از پالایشگاه سوم پارس جنوبی اظهار داشت: تعمیرات اساسی از مهم‌ترین اقدامات در این مجموعه است که با کیفیت مطلوب انجام شد.

سرپرست برنامه‌ریزی و روش‌های تعمیراتی پالایشگاه سوم، خاطر نشان کرد: در برنامه تعمیرات اساسی 92 همه‌ تلاش‌ها به ‌کار گرفته شده تا به نحوی برنامه‌ریزی شود که بیشترین قابلیت اطمینان و دسترسی در طی یک سال آینده برای تجهیزات پالایشگاه ایجاد شود تا ان‌شاءالله شاهد تولید بیشتر و پایدارتر از سال‌های قبل باشیم.

خرم‌آبادی گفت: تهیه لیست کارهای تعمیرات اساسی، تهیه برنامه زمان‌بندی بر اساس لیست مذکور و کنترل و نطارت بر اجرای آن به عهده برنامه‌ریز است؛ فهرست کارهای تعمیرات اساسی بر اساس درخواست‌های بازرسی فنی، برنامه‌ریزی(تعمیرات پیشگیرانه) و بهره‌برداری تهیه و طی جلسات متعدد مورد بررسی قرار گرفته و بازنگری می‌شود.

وی اضافه کرد: بازنگری نهایی از نظر موجودی قطعات یدکی با اداره تدارک کالا و تعمیرات پیگیری شده و سپس به واحدهای تعمیرات و بهره‌برداری اعلام شده تا بر اساس آن صدور پرمیت و کارهای آماده‌سازی تعمیرات اساسی انجام شود.

این مسئول از انجام 496 مورد تعمیرات پیشگیرانه در فازهای 4 و 5 پارس جنوبی خبر داد و یادآور شد: برای دستیابی هر چه بهتر به تولید پایدار در سال پیش رو، در تعمیرات اساسی 92 مجموعا 1299 آیتم مورد بازرسی، تعمیر و یا تعمیرات پیشگیرانه قرار گرفت که 496 مورد آن تعمیرات پیشگیرانه (شامل برق، ابزار دقیق، مکانیک و بازرسی فنی) بوده است.

وی با اشاره به وظایف برنامه‌‌ریزی و روش‌های تعمیراتی در زمان تعمیرات اساسی خاطر نشان کرد: برنامه تعمیرات اساسی بر اساس فهرست نهایی با ذکر جزییات و شرح فعالیت‌های اداره‌های مختلف تعمیراتی با در نظر گرفتن زمان و منابع مورد نیاز شامل نیروی انسانی، ماشین‌آلات و ادوات مورد نیاز زمان‌بندی شده و قبل از تعمیرات اساسی برای اجرا ابلاغ می‌شود.

خرم‌آبادی گفت: تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم 28 روزه برنامه‌ریزی شده بود که 21 فروردین ماه از فاز 5 شروع شده و به مدت 16 روز تا 5 اردیبهشت به طول انجامیده است.

وی افزود: از 4 اردیبهشت الی 19 اردیبهشت نیز به مدت 16 روز تعمیرات اساسی فاز 4 برنامه‌ریزی شده بود که به همت همکاران پر تلاش پالایشگاه سوم و تعمیرات اساسی ستاد، زودتر از زمان مقرر و مهم‌تر از آن بدون هیچ‌گونه حادثه جدی به پایان رسید.

خرم‌آبادی از انجام بیش از 5 هزار فعالیت تعمیراتی در فازهای 4 و 5 پارس جنوبی خبر داد و  اظهار داشت: در برنامه امسال بیش از 5300 فعالیت تعمیراتی برای اداره‌های مختلف برنامه‌ریزی و زمان‌بندی شد که این فعالیت‌ها به‌صورت فنی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و پس از برگزاری جلسه‌های متعدد با ادار‌ه‌های ذی‌ربط (مکانیک، برق، ابزار دقیق، بازرسی فنی و بهره‌برداری) با در نظر گرفتن همه جوانب، برنامه‌ریزی و زمان‌بندی انجام پذیرفت.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول