اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اتمام شمارش آرا

اسامی 11 منتخب شورای شهر دیواندره اعلام شد

11 منتخب شورای شهر دیواندره با پایان شمارش آرا در این شهر معرفی شدند.

اسامی 11 منتخب شورای شهر دیواندره اعلام شد

فرماندار دیواندره در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: مردم دیواندره همگام با مردم سراسر کشور در 24 خرداد با مشارکت حداکثریشان در انتخابات برگ زرین دیگری را به افتخارتشان در این نظام اسلامی افزودند.

وی تصریح کرد: مشارکت بالای مردم این شهرستان در 24 خرداد نشان داد تهدیدات و توطئه‌های دشمنان علیه این مردم نمی‌تواند مانع از حضور آنان در تعیین سرنوشت و پشتیبانی از انقلاب و ولایت‌فقیه باشد.

به گفته فرماندار دیواندره، حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای قبل از اری به هر کاندیدایی بله قاطعی به نظام مقدس و ولایت‌فقیه به عنوان فصل‌الخطاب ملت ایران بود.

نقشبندی خاطرنشان کرد: تحقق حماسه سیاسی، افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌المللی، نا امید شدن دشمنان در تحقق توطئه‌هایشان و تأمین و ارتقا امنیت کشور از مهم‌ترین دشتاوردهای مشارکت مردم در انتخابات 24 خرداد بود.

وی خاطرنشان کرد: با اتمام انتخابات کار شمارش آرا در این شهرستان آغاز شد هفت نفر به عنوان اعضای اصلی شورا شهر دیواندره  و سه نفر نیز به عنوان اعضای علل البدل معرفی شدند.

فرماندار شهرستان دیواندره خاطرنشان کرد: با اتمام شمارش آرا در این شهر ناصح عبدی 3 هزار و 139 رأی، جلال علوی 2 هزار و 510 رأی، جمال میرزایی 2 هزار و 195 رأی، جمشید نیازی 2 هزار و 2 رأی، احمد چوپانی آلتون هزار و 938 رأی، ایرج سهرابی هزار و 892 رأی و هژیر علوی هزار و 867 رأی به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر دیوانده مشخص شدند.

وی تصریح کرد: در اجرای ماده 52 قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور و ماده 70 آیین‌نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر، نامزدهایی که نسبت به آرای اعلام شده شکایتی دارند، می‌توانند به مدت دو روز به هیئت اجرایی مستقر در محل فرمانداری مراجعه کنند.

وی در پایان از مشارکت بالای مردم شهرستان دیواندره در انتخابات 24 خردادماه جاری تقدیر کرد.

انتهای پیام/79002/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول