اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی خبر داد

ساماندهی 190 مدرسه برای اسکان مسافران تابستانی در خراسان شمالی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به آغاز کار ستاد اسکان مسافران فرهنگی در تعطیلات تابستان گفت: 190 مدرسه با امکانات اولیه آماده پذیرایی از مسافران فرهنگی است.

ساماندهی 190 مدرسه برای اسکان مسافران تابستانی در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی، محمد وحیدی گفت: ستاد اسکان فرهنگیان در شهرستان‌های استان نیز آماده پذیرایی از مسافران در تعطیلات تابستانی است.

وی با اشاره به اسکان 42 هزار نفر روز مسافر فرهنگی در تابستان سال گذشته در استان ادامه داد: با تدابیر اندیشیده شده امسال این تعداد به بیش از 50 هزار نفر روز خواهد رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی انتخاب مدارس مجری طرح، انتقال تجهیزات به مدارس، ارتقای مدارس درجه الف، نحوه و محل پذیرش اسکان را ضروری دانست و یادآور شد: بازدید از مدارس مجری طرح، حضور فعال اعضا در ستاد اسکان، برگزاری جلسه‌های مستمر با مدیران و سرایداران مدارس مجری طرح از جمله اقدامات در راستای آماده‌سازی برای اسکان مسافران در مدارس است.

انتهای پیام/63002/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول