اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مهاباد در مجلس:

همه ملت در پیروزی 24 خرداد سهیم هستند

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: موفقیت نهایی در انتخابات‌های 24 خرداد ماه از آن ملت بزرگ ایران اسلامی بوده و همه ملت در این پیروزی سهیم هستند.

همه ملت در پیروزی 24 خرداد سهیم هستند

عثمان احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه خلق حماسه بی‌نظیر 24 خرداد ماه را تبریک گفت و اظهار داشت: پیروز نهایی در انتخابات‌ ریاست جمهوری از آن ملت بزرگ ایران اسلامی است چرا که با حضور میلیونی خود در حوزه‌های اخذ رای در مقابل ایادی استکبار جهانی صف‌آرایی کردند.

وی با بیان اینکه ملت ایران با رقم زدن حماسه سیاسی یک گام نیز برای تحقق حماسه اقتصادی برداشتند، افزود: مقام معظم رهبری با انتخاب عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، این مسئولیت سنگین را بر دوش ملت گذاشتند بنابراین برای گام برداشتن در هر دو زمینه باید به طور مستمر تلاش شود.

احمدی مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا را بسترساز حماسه اقتصادی دانست و افزود: حضور آگاهانه و داوطلبانه ملت ایران در انتخابات‌ها را شاهد بودیم ولی اکنون رای‌گیری به پایان رسیده و به تدریج نتایج اعلام می‌شود به این ترتیب مراحل جدیدی از خدمت‌رسانی، فعالیت و ورود به عرصه اقتصادی آغاز می‌شود.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌ها را خواستار شد و افزود: این حضور میلیونی و پرشور را باید ارج نهاده و در راستای رفع مشکلات آنها گام برداشته شود تا به این ترتیب نتیجه حضور خود را دیده و در سایر عرصه‌های ملی با شوری به مراتب بیشتر شرکت کنند.

وی با بیان اینکه در آغاز راه قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: برپایی انتخابات و تحقق یافتن یک رویداد سیاسی و اجتماعی بزرگ کافی نبوده و در آغاز یک راه طولانی قرار گرفته‌ایم بنابراین در این چهار سال همواره مردم باید در کنار مسئولان و دست‌اندرکاران قرار گیرند تا چشم‌انداز ترسیم شده برای کشورمان تحقق پیدا کند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در چند روز گذشته اتحاد خود را به معرض نمایش گذاشتند، اظهار داشت: وجود اختلاف‌نظر و تفاوت دیدگاه‌ها یک امر عادی و پذیرفتنی است ولی آنچه اهمیت زیادی دارد اتحاد، همدلی در عمل و التزام عملی به مبانی دین مبین اسلام و نظام است که در 24 خرداد پایداری در راه آرمان‌ها به منصه ظهور و بروز رسید.

انتهای پیام/61002/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول