اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات چابهار خبر داد

شرکت 90 درصد واجدان شرایط رای چابهار در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات چابهار طی بیانیه‌ای از شرکت 90 درصد واجدان شرایط رای، در انتخابات شهرستان چابهار خبر داد.

شرکت 90 درصد واجدان شرایط رای چابهار در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری چابهار، ایرج حیدری در این بیانیه اظهار داشت: مردم ایران اسلامی روز 24 خرداد ماه سرنوشت خود را رقم زدند و با شرکت گسترده در یازدهمین دوره انتخابت ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراها اسلامی شهر و روستا عملا آگاهی و شعور سیاسی خود را در خلق یک حماسه سیاسی به نمایش گذاشتند.

این بیانیه می‌افزاید: مردم چابهار نیز با حضور گسترده خود از ابتدای انتخابات نشان دادند که حضور حداکثری خواهند داشت. نتایج استخراج شده نشان می‌دهد 90 درصد واجدان شرایط در انتخابات شرکت داشته‌اند و مردم عشق و علاقه خود را به انقلاب و رهبری نشان دادند و امید به آینده را رقم زدند.

در این بیانیه آمده است: انتخابات با تمرکز صیانت آراء مردم و با سلامت کامل برگزار شد، این موفقیت حاصل تلاش و زحمات و همکاری علما، روحانیون و تمام دست‌اندرکاران انتخابات از جمله کارکنان صدیق فرمانداری، بخشداری‌ها، هیئت اجرایی، نظارت، بازرسی، نیروهای امنیتی و انتظامی و اعضای شعب اخذ رای و کاندیداها بوده که بدینوسیله مراتب تشکر و قدردانی خود را از یکایک آنان اعلام و انتخاب جناب دکتر حسن روحانی را به عنوان رئیس جمهور منتخب از سوی ملت بزرگ ایران اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

امید است با انجام خدمت بیشتر به این مردم فداکار، بتوانیم دین خود به اسلام عزیز، امام خمینی(ره) و همچنین رهبر عظیم‌الشان انقلاب شهیدان بزرگوار ادا کنیم.

انتهای پیام/75004/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول